در آیینی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس 300 نفر از فرماندهان،ایثارگران و پیشکسوتان دفاع مقدس در دهدشت تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۹۰۱۷۰۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰ 21 September 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس ، در آیینی با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، فرماندار، امام جمعه موقت و ایثارگران از 300 رزمنده و پیشکسوت عرصه جهاد و شهادت در دهدشت تجلیل شد.

علیرضا اتابک در این مراسم اظهار داشت: در جنگ نابرابر هشت ساله فاز دفاعی از میهن و کیان اسلامی داشتیم و این دفاع مقدس بود.

 

فرماندار کهگیلویه در تبیین خصایص دفاع مقدس تصریح کرد: معنویت رزمندگان جبهه و رقابت برای رفتن به میدان مین حیرت‌آور بود.

وی با بیان اینکه شجاعت و استفامت رزمندگان و فرماندهان جوان ما دنیا را متحیر کرد، افزود:مروت و جوانمردی رزمندگان و ساختار کشور اجازه نمی‌داد از سلاح شیمیایی استفاده کنیم.

رزمنده دفاع مقدس گفت: این رد حالی است که بارها مورد حمله شیمیایی عراق قرار گرفتیم و حملات مخرب به شهرهای ما از سوی دشمنان صورت گرفت اما ما تلافی نکردیم.

اتابک، بی‌اعتنایی رزمندگان به امیال دنیوی را از دیگر ویژگی‌های شاخص برشمرد و افزود: روحیه شهادت طلبی در همه رزمندگان وجود داشت.

 

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه امروز هم ایثارگران با وجود همه مشکلات معیشتی با سعه صدر و سینه گشاده تحمل می‌کنند، گفت: مشکلات این قشر باید مورد رسیدگی قرار گیرد.

وی ادامه داد: حاکمیت و دولت وظیفه دارد به این قشر رسیدگی کند فرهنگ سیستم اداری نیز باید در خدمت تکریم خانواده شهدا و ایثارگران باشد.

جانباز دفاع مقدس اظهار داشت:فراموش نکنیم استقلال، عزت و آرامش امروز جامعه مرهون ایثارگری رزمندگان دفاع مقدس است.

به گزارش فارس، شرکت کنندگان در مراسم در پایان پای سخنرانی ویدئوکنفرانس رهبر معظم انقلاب نشستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار