مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام؛
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: ۲ هزار و ۹۳۷ خانوار ایلامی توسط سازمان هدفمندی یارانه ها برای دریافت بسته های حمایتی شناسایی و بسته های حمایتی بهره مند شدند که بسته های حمایتی برای خانوارهای یک نفره، ۲ میلیون ریال، ۲ نفره سه میلیون ریال، سه نفره چهار میلیون ریال و پنج نفره و بیشتر ۶ میلیون ریال در نظر گرفته شده بود.
کد خبر: ۹۰۱۸۶۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰ 21 September 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ شیرخانی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان  ضمن تشریح آخرین اقدامات کلیه معاونت ها و برنامه های اداره کل در شش ماهه اول سال جاری گفت: از مجموع ۲۱۶میلیارد تومان تسهیلات اختصاص یافته کرونا به استان تاکنون بیش از ۷۲ میلیارد تومان از طریق بانک های عامل به واحدهای آسیب دیده پرداخت شده و با توجه به سهم اعتباری استان از نظر ثبت نام و پرداختی به نسبت سهم، دارای رتبه اول کشور هستیم.

وی تصریح کرد: کل افراد واجد شرایط ۱۳هزار و ۵۰ پرونده با اعتبار بیش از ۱۲۷ میلیارد تومان بوده که جهت دریافت تسهیلات حمایتی به بانکهای عامل استان معرفی شده اند و اکنون در تلاش هستیم برای جذب اعتبار باقی مانده هرچه سریعتر با کمک دستگاه های تخصصی اقدام کنیم.

شیرخانی تصریح کرد: ۱۶۷ هزار و ۹۲۱ هزار خانوار ایلامی از تسهیلات یک میلیون تومانی کرونا بهره مند شدند که اقساط این وام از یارانه تیرماه آن‌ها به مبلغ ۳۵ هزار و ۱۵۰ تومان طی ۲ سال کسر خواهد شد.

وی بیان داشت : ۲ هزار و ۹۳۷ خانوار ایلامی توسط سازمان هدفمندی یارانه ها برای دریافت بسته های حمایتی شناسایی و بسته های حمایتی بهره مند شدند که بسته های حمایتی برای خانوارهای یک نفره، ۲ میلیون ریال، ۲ نفره سه میلیون ریال، سه نفره چهار میلیون ریال و پنج نفره و بیشتر ۶ میلیون ریال در نظر گرفته شده بود.

مدیرکل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان ایلام  ادامه داد: تعداد کل ثبت نام کنندگان درخواست بیمه بیکاری در استان هفت هزار و ۷۹ نفر است که از این تعداد بیش از پنج هزار نفر مشمول قانون بیمه بیکاری است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار