نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت امروز روز یکشنبه در نخستین روز از هفته دفاع مقدس در شهر ایلام افتتاح گردید .
کد خبر: ۹۰۱۸۸۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۴ 21 September 2020

این نمایشگاه با حضور قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام، محمد نوذری معاون سیاسی امنیتی استاندار، سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)، شهردار ایلام و جمعی از خانواده های شهدا و ایثارگران   و احاد مردم افتتاح شد .

به گزارش تابناک ایلام ؛استاندار ایلام  در حاشیه  افتتاح این نمایشگاه  عنوان داشت :  آرامش و اقتدار امروز کشور مدیون خون شهدا است و ما هرچه داریم از خون شهدا داریم.

وی در ادامه‌ به شعار "ما می توانیم" در دوران دفاع مقدس اشاره‌ کرد و گفت: این درس بزرگ شهدا، جانبازان و ایثارگران به ما است که برای همیشه آن را باید باور داشته باشیم.

سلیمانی دشتکی  حاصل کار شهدا را عزت و سرافرزای امروز جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: امروز در این شرایط سخت دشمن جرات حمله کردن به کشور را ندارند و این عامل مهم بازدارندگی ناشی از خون شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت طلبی ملت بزرگ ایران است.

وی در ادامه ترور و تحریم را پاسخ بزدلانه دشمنان در مقابل اقتدار ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: آنها سردار عزیز ما را شبانه ترور کردند و به شهادت رساندند و هنگامی که مواضع آنها توسط سپاه‌ پاسداران درهم کوبیده شد جرات پاسخ دادن به آن را نداشتند.

وی افزود: اگر امروز امنیت داریم این آرامش را خون شهدا تضمین کرده است و ما هم به نوکری خانواده شهدا و ایثارگران افتخار می کنیم/م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار