رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام؛
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام گفت: تاکنون از ۱۶ هزارهکتار از اراضی شهرستان دره شهر ۳ هزار ۵۰۰ هکتار آن زیر پوشش آبیاری تحت فشار رفته که پیگیری برای مابقی اراضی در حال انجام است.
کد خبر: ۹۰۲۲۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۸ 22 September 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمد علی اقدسی  در حاشیه افتتاح آبیاری تحت فشار ۲۰۰ هکتار از اراضی روستای جهاد آباد شهرستان دره شهر گفت:با پیگیری های انجام شده ۲۰۰ هکتار از اراضی هوره کول روستای جهاد آباد دره شهر با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی افزود : تاکنون از ۱۶ هزارهکتار از اراضی این شهرستان ۳ هزار ۵۰۰ هکتار آن زیر پوشش آبیاری تحت فشار رفته که پیگیری برای مابقی اراضی در حال انجام است.

اقدسی بیان داشت : توسعه سیستم های تحت فشار سیاستهای جهادکشاورزی است و اجرای اینگونه طرحها باعث بالا بردن راندمان آب ،کایهش هزینه و بالا بردن عملکرد و مهم تر از همه باعث جلوگیری از فرسایش خاک مرغوب این شهرستان خواهد شد.

وی یادآور شد:  با توجه به خاک منحصر به فرد و پتانسیل بالای کشت محصولات زراعی و باغی در دره شهر نگاه ویژه ای در تخصیص اعتبارات به این شهرستان خواهیم داشت

 رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام افزود: با رفع کم کاری ها، جذب اعتبار و اجرای اینگونه پروژه ها بدنبال تنوع کشت و افزایش تولید در استان هستیم. /م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار