تاسفانه نمایندگان انقلابی علی رغم آگاهی کامل از وضعیت و مشکلات اقتصادی و کوچیکتر شدن سفره مردم به جای اینکه به فکر خدمت و حل مشکلات مردم باشند به دنبال رفاه طلبی و مال اندوزی در سایه تحریم و فشار اقتصادی که بر مردم تحمل شده هستند که این روش با روحیه انقلابیگری در تضاد است !
کد خبر: ۹۰۲۴۵۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۳ 23 September 2020

تابناک ایلام  ، مجتبی کاور :: در حالی خبر دریافت دنا پلاس به برخی نمایندگان مجلس انقلابی با قیمت ۳۰۲ میلیون تومان و نصف قیمت بازار خودرو در فضای رسانه ای و مجازی منتشر شد که اکثر خانواده ها در تامین نان شب خود در سایه دلار 27هزار تومانی گرفتار هستند مجلسی که قرار شد برای رفع مشکلات بی شمار معیشتی و اقتصادی و مبارزه با رانت انقلابی گری را برای همگان به اثبات برساند ولی گویا تکیه بر صندلی سبز بهارستان واریز اولین ‌حقوق ۲۳۱ میلیون ‌تومان کمک بلاعوض ۵۰۰ میلیونی به نمایندگان مجلس یازدهم مسیر انقلابی گری نمایندگان مجلس را تغیر داد !

متاسفانه نمایندگان انقلابی علی رغم آگاهی کامل از وضعیت و مشکلات اقتصادی و کوچیکتر شدن سفره مردم به جای اینکه به فکر خدمت و حل مشکلات مردم باشند به دنبال رفاه طلبی و مال اندوزی در سایه تحریم و فشار اقتصادی که بر مردم تحمل شده هستند که این روش با روحیه انقلابیگری در تضاد است !

نمایندگان مجلس انقلابی ! در گذشته انقلابی گری حضور در میدان جنگ ، دفاع از انقلاب و سینه سپر کردن در مقابل دشمن بود اما در شرایط کنونی معیار و انتظار مردم از نمایندگان مبارزه با فساد رفع مشکلات فراوان معیشتی و اقتصادی مردم و مبارزه با فساد و نظارت بر اجرای قوانین بر زمین مانده است که سالهاست در حال خاک خوردن در راه روها وزارت خانه های عریض و طویل که به جای خدمت به مردم سیاست ورزی را پیشه، و تحریم ها را بهانه کردند ،هستند !

آقایان نماینده ! راه و رسم انقلابی گری این نیست که شما دنا پلاس 600میلیونی را با رانت 320میلیون تومان آن هم به صورت اقساطی دریافت کنید و مردمی که با رای خود، شما راهی بهارستان کردند ماه ها در صف ثبت نام و قرعی کشی خودرو باشد !

وقتی شما انقلابی از یک رانت کوچک خودرو دنا پلاس که قیمت آن کاذب است نمی گذرند چطور می خواهید وظیفه نظارتی و قانون گذاری خود در ادامه مسیر ادامه بدهید و صدای مردم باشید که امروز  در زیر سایه تحریم و آشفته باز قیمت ها و عدم نظارت ها را از تریبون مجلس فریاد بزندید !

آقایان مجلسی ! امروز و در سایه بی تدبیری برخی مسئولان فشار اقتصادی ، بیکاری ، تورم ، طلاق ، خودکشی همگان شاهد افزیش معضلات اجتماعی در کشور هستیم که در حال تبدیل شدن به یک بحران فراگیر است و اگر شما ادعای انقلابی گری دارید پس چرا امورات محوله خود به عنوان وکیل مردم برابر قانون دنبال نمی کند !

مجلس انقلابی ! مردم در اوج مشکلات پای صندوق‌های رای آمدند و شما نماینده انقلابی را انتخاب کردند تا با روحیه انقلابی گری که ورد زبان دارید با نظارت و قانون گذاری مشکلات را به حداقل برسانید نه اینکه شما دنا پلاس و کمک بلاعوض500میلیونی دریافت کنید و ذهن مردم درگیر سهمیه‌بندی کره که تولید داخلی است باشند که آیا کره ۱۰۰ گرمی برای صبحانه به آنان تعلق می‌گیرد یا نه ؟

آقایان نماینده ! امید است که به شعار های زمان تبلیغات انتخاباتی خود و وعده هایی که به مردم دادید رجوع کنید آن وقت کمک بلا عوض 500میلیونی و دنا پلاس اقساطی رانتی خود سوار شوید که شعار و عمل شما با آرمان انقلابی که گفتید همخوانی دارد یا در تضاد است !/م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار