معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام؛
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: تقویت گروه‌های مردم نهاد (سمن ها) برای رفع آسیب های اجتماعی ضروری است چراکه بیشترین تاثیر را در مقابله با گسترش این بلای خانماسوز داشته اند.
کد خبر: ۹۰۲۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰ 24 September 2020

 به گزارش تابناک ایلام، محمد نوذری در نشست اعضای ستاد مبارزه با مواد مخدر استان ایلام بر تقویت گروه‌های مردم نهاد در کاهش آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد.

وی افزود: در استان ایلام با حمایت‌های خوب استاندار در این مقوله با رشد ۱۰۰ درصدی گروه‌های مردم نهاد مواجه هستیم که این مهم امروز به عنوان عاملی تأثیرگذار در رفع آسیب‌های اجتماعی قابل طرح است.

معاون استاندار ایلام با اشاره به اینکه، ایلام یکی از استان‌های پاک کشور در بحث گرایش به مواد مخدر است، یادآور شد: با این حال برای رفع معضلات ناشی از این پدیده شوم نیازمند تجویز یک نسخه چند وجهی هستیم.

نوذری با عنوان اینکه گرایش یک فرد به مواد مخدر اغلب چند عاملی است و فقط به یک مورد خاص خلاصه نمی‌شود، تاکید کرد: برای رفع آسیب‌های اجتماعی باید همه عوامل درگیر در کار را توام با هم مورد توجه قرار دارد و برای رفع هر یک اقدام متناسب انجام داد.

به گزارش ایرنا، ایلام از نظر اعتیاد در رتبه ۲۷ و چهارمین استان کشور از نظر پاکی از مواد مخدر بوده و نرخ شیوع اعتیاد که در کشور ۵.۷ درصد است در این استان ۱.۶ درصد است.

سال گذشته طرح نشاط اجتماعی توسط ۱۳۲ سازمان مردم‌نهاد با مشارکت شهرداری و نیروی انتظامی با تحت پوشش قرار دادن ۱۱ هزار و ۸۷۵ نفر در استان ایلام اجرا شد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار