فرمانده انتظامی استان ایلام از کشف بیش از 150 کیلوگرم مواد مخدر در شش ماهه ابتدای سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۰۲۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴ 24 September 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛سردار نورعلی یاری گفت: یکی از اولویت‌های اصلی و مهم پلیس، مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر است.

وی با اشاره به کشف 150 کیلوگرم مواد مخدر در شش ماهه اول سال جاری، افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با اشراف اطلاعاتی و اجرای طرح‌های انتظامی، در این بازه زمانی  بیش از 150 کیلوگرم مواد مخدر را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام، گفت: فروشندگان مواد مخدر در فرآیند اعمال مجرمانه خود نباید احساس امنیت کنند و بدانند که پلیس به عنوان پیش قراول مبارزه با مواد مخدر با قاطعیت تمام با هنجار شکنان، مخلان نظم و امنیت عمومی و سوداگران مرگ برخورد می‌کند.

سردار یاری با توجه به اینکه برقراری امنیت و ارتقاء احساس امنیت وظیفه اصلی پلیس است، گفت: پلیس مقتدرانه با توزیع کنندگان موادمخدر و سوداگران مرگ که به دنبال تباهی جامعه و جوانان هستند، مقابله خواهد کرد و در این راه نیازمند عزم همگانی و مشارکت مردمی است.

وی به خطرات پدیده مواد مخدر نوظهور و صنعتی اشاره و تصریح کرد: علاوه بر کشف بیش از 150 کلیوگرم مواد مخدر، پلیس استان موفق به کشف بیش از 8 هزار قلم انواع قرص‌های صنعتی شده است.

سردار یاری با بیان اینکه پلیس اجازه نخواهد داد سوداگران مرگ آرامش عمومی را مختل کنند،گفت: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر به عنوان یکی از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده‌ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی نیازمند همکاری همه جانبه مردم است، لذا ازشهروندان تقاضامندیم، هشدارها و توصیه‌های پلیسی را در خصوص مراقبت از فرزندان را جدی گیرند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار