مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: تا کنون ۵۴ مرکز نیکوکاری در نقاط مختلف این استان راه اندازی شده و برای راه اندازی مراکز جدید نیز آمادگی داریم.
کد خبر: ۹۰۲۷۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵ 24 September 2020

به گزارش تابناک ایلام، قنبر موسی نژاد با عنوان اینکه هم اکنون بیش از ۱۸ هزار خیر و نیکوکار با مراکز نیکوکاری در این استان همکاری دارند، تصریح کرد: بیش از ۱۰ هزار نیازمند نیز از این کمک‌ها برخور شده‌اند، ضمن اینکه این مراکز در مناسبت‌های گوناگون همواره کارنامه درخشانی داشته‌اند که آخرین نمونه از این فعالیت‌ها را در پویش همدلی برای ایران همدل شاهد بوده‌ایم.

مدیرکل امداد استان ایلام با اشاره به هماهنگی‌های در حال انجام در زمینه راه اندازی مراکز نیکوکاری در دانشگاه‌های این استان، تصریح کرد: این مراکز نیکوکاری فرصت‌های بسیار خوبی برای دانشجویان، اساتید و مسئولان دانشگاهی است که در زمینه جذب کمک از نیکوکاران و کمک به نیازمندان همکاری کنند.

موسی نژاد به نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری اشاره کرد و گفت: امداد صرفاً کار نظارت بر این مراکز و همچنین شناسایی و معرفی نیازمندان برای دریافت خدمت را برعهده داشته و دخالتی در فرایند فعالیت و تصمیم گیری این مراکز در خصوص جذب کمک و هزینه کرد آنها را نخواهد داشت.

وی در ادامه به انتظارات این نهاد از مراکز نیکوکاری دانشگاه‌های استان اشاره کرد و گفت: انتظار ما این است مراکز دانشگاهی این استان در زمینه‌های فرهنگی و علمی همچون تولید مقالات و پایان نامه، پروژه‌های تحقیقاتی و موارد دیگر به شکلی فعالیت کنند که کارکردهایشان سمت و سوی نیکوکارانه داشته باشه و در راستای توانمندشدن خانواده‌های مددجو نیز فعالیت داشته باشند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار