رئیس دانشگاه ایلام
رئیس دانشگاه ایلام گفت: راه اندازی مراکز نیکوکاری در مراکز علمی و دانشگاهی استان که با همکاری کمیته امداد صورت می‌گیرد با هدف هماهنگی بیشتر در کمک به نیازمندان و در راستای عمل کردن به وظیفه اجتماعی دانشگاهیان است.
کد خبر: ۹۰۲۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶ 24 September 2020

به گزارش تابناک ایلام، محمدعلی اکبری با بیان اینکه کمک به قشر نیازمند جامعه همواره به عنوان یک وظیفه و فرهنگ در بین مجموعه دانشگاهی استان سابقه خوبی دارد، تصریح کرد: با راه اندازی مراکز نیکوکاری چنین کمک‌هایی متمرکز و هدفمند می‌شود.

رئیس دانشگاه ایلام تصریح کرد: دانشگاه ایلام و دیگر مراکز دانشگاهی استان در گذشته در عمل به وظیفه اجتماعی خود در رویدادها و حوادثی مثل سیل، زلزله، آتش سوزی جنگل‌ها، اربعین و بیماری کرونا با همبستگی کم نظیری و علی رغم داشتن دیدگاه‌ها و نگاه‌های متفاوت، مشارکت جدی داشته‌اند.

علی اکبری با اشاره به اینکه امروزه مشکلات اقتصادی و شرایط کنونی زندگی مردم را سخت‌تر کرده است، افزود: چنین شرایطی شناسایی افراد نیازمند را آسان‌تر و در دسترس همگان قرار داده است.

وی با بیان اینکه برای کمک به نیازمندان باید راه‌های گوناگون را در نظر بگیریم و از ابزارهای جدید استفاده کنیم، ادامه داد: برای شرایط و مشکلات امروز جامعه باید پاسخ‌های امروزی را جستجو کنیم و راه‌های جدید را برای کاستن از مشکلات نیازمندان بکارگیری کنیم.

علی اکبری با تقدیر از خدمات کمیته امداد و فراهم کردن زمینه راه اندازی مراکز نیکوکاری در مناطق مختلف استان، افزود: خدمات کمیته امداد و کارکردهای این نهاد امروزه نمود بارزی در جامعه دارد و برای همگان قابل درک کرد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار