مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام، گفت: 1205 بخاری نفتی غیر استاندارد مدارس استان جمع‌آوری و سیستم گرمایشی استاندارد جایگزین آن شده است.
کد خبر: ۹۰۲۹۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۰ 24 September 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛نصرت‌الله رحیمی گفت: 15 میلیارد تومان از محل اعتبارات سیل سال گذشته جذب شد که از این میزان یک میلیارد تومان جهت تعمیر ادارات آموزش و پرورش استان اختصاص یافته است.

وی افزود: تاکنون تعداد 1205 بخاری نفتی غیر استاندارد مدارس استان جمع‌آوری و سیستم گرمایشی استاندارد جایگزین شده است؛ سیستم گرمایشی 205 مدرسه استان همچنان بخاری‌های نفتی است، که با تمرکز روی شهرستان هلیلان تلاش می‌شود این تعداد نیز تا پایان سال جاری به سیستم گرمایشی استاندارد مجهز شوند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام بیان داشت: در سال جاری حدود 4 میلیارد تومان جهت استاندارد سازی موتور خانه‌های قدیمی مدارس استان اختصاص یافته که با جذب اعتبار این موضوع در دستور کار قرار خواهد گرفت.

رحیمی ادامه داد: از محل اعتبارات استانی 22 میلیارد ریال تجهیزات خریداری و با هماهنگی آموزش و پرورش در بین مدارس سطح استان توزیع شده است؛ با پیگیری انجام شده مبلغ 10 میلیارد تومان مازاد بر اعتبارت مغمول و جاری جهت تجهیزات مدارس استان از محل اعتبارات ملی برای دو سال 99 و 1400 مصوب شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، گفت: جهت تکمیل سه مجتمع شبانه روزی و تخریب و بازسازی 59 فضای آموزشی سنگی و روستایی استان در مجموع حدود 100 میلیارد تومان نیاز است که این میزان با مشارکت 30 درصدی خیرین محقق می‌شود./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار