فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی؛
فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری ایلامی ضمن قدردانی از مدیریت استاندار ایلام در امور مرزی، افزود: در جلسات مختلفی که در وزارت کشور برگزار می شود شاهد بوده ام که استاندار ایلام تمام قد از منافع مردم استان دفاع کرده است.
کد خبر: ۹۰۲۹۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰ 24 September 2020

به گزارش تابناک ایلام، سردار احمدعلی گودرزی  اظهار داشت: با اعلام دولت عراق و تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا همایش بزرگ اربعین امسال برگزار نمی شود.

وی ضمن قدردانی از مدیریت استاندار ایلام در امور مرزی، افزود: در جلسات مختلفی که در وزارت کشور برگزار می شود شاهد بوده ام که استاندار ایلام تمام قد از منافع مردم استان دفاع کرده است.

فرمانده مرزبانی ناجا، استان ایلام را یکی از مهم ترین استان های کشور در دوران دفاع مقدس دانست و اضافه کرد: این دیار شهدای زیادی را در دفاع از ایران اسلامی تقدیم کرده است و امروز خوشحالم که استانداری متعهد چون سلیمانی دشتکی خدمتگذار این مردم است و اینجا لازم می دانم به خاطر حمایت های بسیار خوب ایشان در تامین امنیت مرز تشکر کنم.

سردار گودزی اظهار داشت: ایلامیان در دوران جنگ تحمیلی سلحشورانه و مردانه در مقابل دشمن متجاوز ایستادند، اولین تجاوز دشمن به خاک کشور در این استان صورت گرفت و اولین پیروزی های جنگ نیز در این دیار اتفاق و باید از مجاهدت ها و فداکاری های این مردم غیور و مرزدار قدردانی شود.

وی ادامه داد: عراق قبل از ۳۱ شهریور و شروع رسمی جنگ تحمیلی از فروردین سال ۵۸ عراق از منطقه تلخاب و تنگه حمام جنگ با گلوله باران پاسگاه های انتظامی شروع کرده بود که بر اثر آن ۷۴ نفر به شهادت می رسد و البته همین مستندات در استان ایلام باعث شد که صدام در سازمان ملل محکوم شود./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار