با حضور فرمانده مرزبانی ناجا
پاسگاه مرزی قافله جا روز پنجشنبه در آیینی با حضور فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی(ناجا) در شهرستان دهلران استان ایلام به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۰۲۹۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰ 24 September 2020

 به گزارش تابناک ایلام، سردار احمد علی گودرزی به امنیت پایدار در مرزهای استان ایلام اشاره کرد و افزود: این مهم حاصل حمایت استاندار، فرمانداران، مردم، نیروهای نظامی و انتظامی، سپاه و سربازان گمنام امام زمان(عج) و مرزبانانی است که شب و روز مرزها را رصد می کنند.

فرمانده مرزبانی ناجا یادآور شد: مرزداران در واقع مرزیاران افتخاری ما هستند و امروز به همت آنها مرزهای استان ایلام و شهرستان دهلران از امنیت پایدار برخوردار هستند.

سردار گودرزی با اشاره به همت دولت، نیروهای مسلح و نیروی انتظامی برای ساختن پاسگاه های مرزی، تاکید کرد: امروز پاسگاه مرزی قافله در شهرستان مرزی دهلران با ۲۵۰ مترمربع زیربنا و با اعتبار ۳۷میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال در جهت ایجاد تسهیل درامنیت منطقه و پشتیبانی مرزبانان افتتاح شد.

وی افزود: امروز بواسطه حضور مرزبانان غیور کشور و پشتیبانی بی دریغ مردم و مسئولان و بویژه مردم مرزدار که از روزهای اول انقلاب همواره حامی نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و هستند وضعیت مرزها به لحاظ امنیت قابل قبول است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار