استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت: ۵۰ هزار میلیارد تومان پروژه در استان آماده افتتاح و کلنگ زنی است که از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۰ هزار میلیارد تومان انجام گرفته و ۲۰ هزار میلیارد تومان نیز در ماه های آینده اجرایی خواهند شد.
کد خبر: ۹۰۳۲۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰ 26 September 2020

به گزارش تابناک ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی افزود: ۵۰ هزار میلیارد تومان پروژه در استان آماده افتتاح و کلنگ زنی است که از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۰ هزار میلیارد تومان انجام گرفته و ۲۰ هزار میلیارد تومان نیز در ماه های آینده اجرایی خواهند شد.

استاندار ایلام با اشاره به تردد سالانه ۱۰ میلیون زائر و سه میلیون وسیله نقلیه و همچنین صدور روزانه ۷۰۰ کامیون کالای ایرانی از مرز مهران به عراق بر تکمیل زیرساخت های ارتباطی استان تاکید کرد.

سلیمانی دشتکی به پیامدهای وقوع سیل در استان پرداخت و گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای جبران خسارت های ناشی از سیل ۳۰۳ میلیارد تومان تسهیلات و ۷۵ میلیارد تومان نیز کمک بلاعوض به افراد آسیب دیده پرداخت کرده است.

وی ادامه داد: حدود یک پنجم جمعیت استان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند و امسال پنج هزار و ۲۶۴ کمک هزینه ازدواج با پنج میلیارد تومان هزینه به نوعروسان پرداخت شد.

وی همچنین از پرداخت ۶ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت به آسیب دیدگان کرونا از سوی کمیته امداد خبر داد.

استاندار ایلام به پروژه های در دست اجرای استان اشاره کرد و گفت: تونل کبیرکوه یکی از مهم ترین پروژه هاست که ۱۰ سال از آغاز اجرای آن می گذرد و ۴.۵ کیلومتر از طول ۶ کیلومتری آن در دولت تدبیر و امید حفاری شده و امیدواریم هرچه سریع تر شاهد بازگشایی آن باشیم./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار