امام جمعه مهران:
امام جمعه مهران گفت: به خطر انداختن جان دیگران با ابتلای به بیماری کرونا شرعا حرام است و در این صورت زیارت اگرچه مستحب است تبدیل به سفر معصیت می شود
کد خبر: ۹۰۳۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵ 26 September 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین "عبدالله امینی" در خطبه های این هفته نماز جمعه مهران، اظهار کرد: مردم عزیز کشورمان کرونا را جدی بگیرند به خطر انداختن جان دیگران با ابتلای به بیماری مثل کرونا شرعا حرام است و زیارت گرچه مستحب است تبدیل به سفر معصیت می شود که حتی نماز خواندن در این سفر به صورت شکسته جایز نیست لذا در همان منازل خود زیارت اربعین را بخوانند و به مرز مهران نیایند امسال در مهران هیچ موکب یا مراسمی نخواهیم داشت.

وی در بخش دیگری از خطبه ها ، تصریح کرد: ویژه خواری زیبنده مسئولان کشور نیست و تمام امتیازات به ناحقی که به مسئولین داده شده است باید حذف شود ،اسلام حتی در غذا خوردن مسئولین ویژه خواری را ممنوع کرده است اگر نمایندگان مجلس از حقوق و مزایای ویژه بهره مند شوند دیگر نمی توانند از حقوق ملت دفاع کنند.

امام جمعه مهران تاکید کرد: نمایندگان مجلس، آلوده به رشوه شرکت های خودروسازی و بانک ها به عناوین مختلف، نشوند. نماینده ای که ماشین نصف قیمت با اقساط ماهیانه و بدون سود دریافت می کند چگونه می خواهد در مقابل گرانی خودرو از مردم دفاع کند؟

وی با تقدیر از رئیس سازمان برنامه و بودجه به خاطر سفر به استان ، گفت: یکی از مشکلات مردم مهران مساله برق است که مهران گرچه گرمسیر است اما در تخفیف تعرفه آن به جای 9 ماه متاسفانه 6 ماه لحاظ شده است و همینطو در سال 98 به مردم آسیب دیده از سیل وعده دادید که کمک بلاعوض کنید که این کمک هنوز به دست مردم مهران نرسیده است.

امینی تاکید کرد: یکی دیگر از مشکلات مردم مهران بیکاری به ناحق است همین شرکت های نفتی موجود در مهران اگر ملزم شوند غیر بومی استخدام نکنند نه تنها هیچ بیکاری در مهران بلکه در استان نخواهیم داشت./ح

 

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار