فرمانده سپاه ناحیه ایوان؛
فرمانده سپاه ناحیه ایوان گفت: دوران دفاع مقدس برگ زرین ودرخشانی برای انقلاب ونظام محسوب می شود.
کد خبر: ۹۰۳۴۳۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰ 26 September 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ محمود احمدآقایی  دراین نشست خبری با خبرنگاران شهرستان ایوان  با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد وخاطره شهدا وامام شهدا اظهار داشت : این دوران برگ زرین ودرخشانی برای انقلاب ونظام محسوب می شود.

وی اظهار کرد:دفاع مقدس باعث بیمه شدن نظام و انقلاب شد مردم و مسئولین در دوران دفاع مقدس احساس کردند که بایستی برای دفاع از نظام وانقلاب و دستاوردهای آن به صحنه بیایند و ما وحدت و انسجام را دراوج دیدیم وحال نیز می بینیم .

سرهنگ  آقایی بیان داشت :همه مردم و نیروهای مسلح در کشور با یک وحدت و انسجام توانسته اند بردنیای کفر که در مقابل ما ایستاده اند بایستندو مقاومت کنند .

وی افزود: خبرنگاران و اصحاب رسانه در تبیین دستاوردها و ارزش‌های دوران دفاع مقدس نقشی کلیدی، حساس و مهم بر عهده دارند و باید در این زمینه همت مضاعف داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه از دوران دفاع مقدس همیشه به عنوان افتخاریاد شده است وخواهد شدتصریح کرد:اگر به تاریخ جنگ ها نگاه کنید هر جنگ ونبردی که اتفاق افتاده است پاره ای از خاک کشورجدا شده است اما درجنگ8ساله ما تنها نبردی بود که حتی یک قدم هم از خاک جمهوری اسلامی در دست دشمن باقی نماند.

سرهنگ احمدآقایی گفت: در ایام هفته دفاع مقدس بیش از۵۲برنامه در سطح ناحیه،حوزه ها،ادارات وپایگاههای مقاومت در شهرستان برگزار خواهد شد. /م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار