امام جمعه چرداول:
حجت الاسلام احمد امرایی امام جمعه چرداول گفت: پیشرفت های امروزه درایران اسلامی به برکت دفاع مقدس و خون پاک شهداست و اگر دفاع مقدس نبود هیچ چیزی نداشتیم.
کد خبر: ۹۰۳۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵ 26 September 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام "احمد امرایی" امام جمعه چرداول گفت: دفاع مقدس به تمام معنا مقدس است چون استکبار جهانی بعد از اینکه از ملت ایران سیلی خورد سایر کشورها را برعلیه ایران تحریک کرده و اولین گلوله های جنگ را شلیک کردند.

وی اظهار کرد:  به امر امام خمینی (ره) جوانان بسیج شدند ودر مقابل قشون صدام قرار گرفتند که بسیار مجهز بودند واین در حالی است که در پشت پرده اقدامات صدام استکبار جهانی قرار داشت.

امرایی در ادامه گفت: دفاع مقدس برکات زیادی برای ایران اسلامی داشت  وبا جانفشانی های مردم، سپاه وبسیج و... شهرهای اشتغال شده باز پس گرفته شد و وعده صدام برای سخنرانی در تهران هیچ گاه محقق نشد.

امام جمعه چرداول تصریح کرد: بعضی ها از دفاع مقدس پشیمان هستند واین در حالی است که کشورهای دنیا نتوانستند براهداف شوم مبنی برشکست انقلاب اسلامی برسند وحال این افراد از آمریکا وامثال آن دفاع می کنند که نشان دهنده وابستگی به کشورهای غربی  است که می خواهند همیشه وابسته به بیگانگان باشیم.

وی در ادامه گفت: اگر دفاع مقدس نبود زنان وبچه های ما را به اسارت گرفته بودند ونتایج فاجعه باری رخ می داد و این در حالی است که با وجود جنایت های آمریکا و همدستانش در حق ملت ایران عده ای هنوز هم می خواهند مذاکره کنند.

امام جمعه چرداول خاطرنشان کرد: آمریکا از جمهوری اسلامی ایران عصبانی است و توان پاسخ به اقدامات ما را ندارد وکار به جایی رسیده که آمریکایی ها در مقابل قدرت ایران اسلامی کم آورده وضربه خورده است واین در حالی است که امروز قدرت انقلاب اسلامی ایران به سایر کشورها انتقال پیدا کرده وبا دشمنان اسلام مبارزه می کنند./ح

 

ایلام بیدار

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار