مدیرعامل شرکت گاز ایلام؛
مدیرعامل شرکت گاز ایلام گفت: مشترکین گاز استان ایلام شامل مراکز خصوصی، دولتی، آموزشی و علمی، صنعتی و ... ۴۰۰ میلیارد ریال به این شرکت بدهی دارند.
کد خبر: ۹۰۳۶۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۵ 26 September 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛عباس شمس الهی اظهار داشت: از این رقم میلیارد ۲۰۰ ریال مربوط به کارخانه سیمان و پتروشیمی ایلام است که در مجموع ۵۰ درصد کل مطالبات شرکت گاز مربوط به این دو واحد است.

مدیرعامل شرکت‌ گاز ایلام یادآور شد: سایر بدهی های این شرکت مربوط به جایگاه‌های سوخت، سازمان‌های دولتی و مراکز علمی و آموزشی استان است.

شمس اللهی تاکید کرد: با توجه به اینکه این مبلغ به حساب خزانه کشور که محل تامین یارانه مردم است واریز می‌شود از صاحبان این واحدها درخواست می‌شود نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام کنند.

وی اضافه کرد: وصول مطالبات در شرایط اقتصادی کنونی سبب رفع مشکلات می‌شود بنابراین این امر مهم باید توسط مسوولان ارشد اجرا و پیگیری شود.

مدیرعامل شرکت گاز ایلام با بیان اینکه دولت تدبیر و امید با کمترین درآمد بر لزوم گاز رسانی به مردم تاکید دارد، گفت: اکنون ضریب نفوذ گاز در روستاهای استان ۹۴ درصد است که با اتمام گاز رسانی به چند روستای دیگر تا پایان سال جاری، ضریب نفوذ به ۹۹ درصد می رسد.

شمس اللهی با اشاره به وضعیت گازرسانی در مناطق شهری استان یادآور شد: میزان برخورداری مناطق شهری از شبکه گاز ۹۹ درصد است و تنها شهرهای میمه و پهله زرین آباد شهرستان دهلران از نعمت گاز برخوردار نیستند که طرح گازرسانی به این شهرها با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی در دست اجراست.

وی ادامه داد: با تمام عملیات گازرسانی به این ۲ شهر باقی مانده تا پایان امسال ضریب نفوذ گازرسانی در شهرهای استان به ۱۰۰ درصد خواهد رسید.

شمس اللهی به وضعیت گازرسانی در نواحی شهرک های صنعتی استان نیز اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۱۰ شهرک معادل ۷۹۳واحد صنعتی از نعمت گاز برخودارند./ع

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار