خانه ژیمناستیک شهرستان دهلران با حضور مدیرکل ورزش وجوانان استان وامام جمعه وجمعی از مسئولان شهرستان دهلران افتتاح شد.
کد خبر: ۹۰۳۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳ 27 September 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دهلران گفت : تخصصی کردن ورزش و ایجاد زیر ساختهای مورد نیاز رشته های مختلف به منظور شناسایی استعدادها و پرورش آنها از جمله اهداف راه اندازی خانه های تخصصی است.

رحم خدا شیخ محمدی در گفتگو با خبرنگار ما گفت : این اولین خانه ژیمناستیک در شهرستان دهلران است که افتتاح شده است و باتوجه به نبود خانه ژیمناستیک در شهرستان از نیاز های بود که خوشبختانه امروز این خواسته به حق مردم بخصوص جوانان ونوجوانان محقق شد.

وی بیان داشت : برای راه اندازی این خانه و وسایل مورد نیاز بیش از 70میلیون تومان هزینه شده است پیش بینی می شود با استقبال نونهالان پسر و دختر از خانه های تخصصی ورزشی در آینده قهرمانان زیادی از شهرستان به ورزش استان وکشور کشور معرفی شوند.

رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان دهلران گفت : تعداد 2 هزار و 500 ورزشکار سازمان یافته در سطح شهرستان دهلران وجود دارد ولی شرایط کرونا سبب شده که اکثر رشته های ورزشی به حالت تعلیق در بیایند

وی  گفت: شهرستان دهلران یکی از قطب‌های ورزش استان ایلام بوده و ورزشکاران این شهرستان در اکثر رشته‌های ورزشی دارای عناوین برتر کشوری و بین‌المللی هستند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دهلران ادامه داد: سرانه ورزشی در شهرستان دهلران 70 صدم متر مربع به ازی هر نفر است که در تلاش هستیم سرانه روزشی شهرستان را با توسعه مکان های ورزشی افزایش دهیم./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار