رئیس مهندسی عمومی و اجرای طرح‌های شرکت پالایش گاز ایلام از نصب و راه اندازی کنتورهای الکترومغناطیسی پایش مصرف آب در شبکه های آب آتش نشانی و کنتورهای هوشمند بر روی خط خروجی چاه‌های تامین آب این شرکت خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۹۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۰ 27 September 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛یوسف عزتی اظهار کرد: نصب و راه‌اندازی این تجهیزات اقدامی موثر برای حفاظت و مدیریت منابع آبی در این واحد صنعتی است چون در یک مجموعه صنعتی نصب وسایل اندازه گیری باهدف تهیه آمار دقیق مصارف برای پایش، ممیزی، مدیریت و صرفه جویی در منابع آب بسیار حائز اهمیت است.

رئیس مهندسی عمومی و اجرای طرح‌های شرکت پالایش گاز ایلام تصریح کرد: به همین منظور فلومترهای الکترومغناطیسی در خروجی شبکه‌های آب آتش‌نشانی، مخزن ۵۰۰۰ ورودی ، تاسیسات لخته‌گیر و کنتورهای هوشمند سرچاهی در خروجی چاه های تامین آب پالایشگاه نصب شد.

 وی تصریح کرد: انتخاب نوع این تجهیزات اندازه‌گیری پس از بررسی‌های انجام شده و با توجه به شرایط اجرایی مسیر اعم از شیب زیاد، عمق و سایز لوله های اجرا شده، همچنین مزیت و کاربری مناسب و الزامات قانونی انجام گرفته و پس از تامین اقلام مورد نیاز، در شهریور ماه سال جاری با حضور شرکت های سازنده و نمایندگان شرکت آب و فاضلاب ایلام با موفقیت نصب و راه‌اندازی شدند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار