غلامرضا مرتضوی در گفتگو با تابناک:
فرماندار سنقروکلیایی با اشاره به اینکه وضعیت شهرستان از نظر مبتلایان به کرونا مطلوب نیست از فعالین رسانه ای، بزرگان، روحانیون، معتمدین شهر و روستاها خواست به جهت بهبود وضعیت کرونا در شهرستان و اقناع سازی جامعه نقش ویژه و تاثیر گذار خود را ایفا کنند.
کد خبر: ۹۰۴۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵ 28 September 2020

غلامرضا مرتضوی درحاشیه جلسه شهرستانی مدیریت بیماری کرونا که با حضور مسئولین ذیربط شهرستان در سالن جلسات شهرداری سنقر برگزار شد در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با اشاره به گزارش اعلام شده از سوی ستاد استانی کرونا بیان کرد : متاسفانه میانگین میزان ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از میانگین کشوری بالاتر بوده اما خوشبختانه به لحاظ فوتی در اثر کرونا شرایط بهتری را نسبت به کشور داریم .

وی افزود: عدم استفاده از ماسک ،حضور در تجمعات ، تفرج گاه ها، مهمانی ها و مراسمات تقریبا به امر عادی تبدیل شده و در تعطیلاتی که پشت سر گذاشتیم بیشتر مردم شهرستان میزبان مهمان هایی از شهر های دیگر بودند این در حالی بود که هشدار های لازم به صورت مکرر به مردم اعلام می شد.

رییس ستاد مقابله با کرونا در شهرستان سنقروکلیایی همفکری و همکاری تمامی دستگاه های ذیربط به جهت نظارت و اجرای پروتکل های بهداشتی را از وظایف مهم آنان دانست و خواستار نظارت جدی تر بر رعایت پروتکل های بهداشتی در دستگاه های دولتی و نهاد های غیر دولتی شامل مجموعه های خدماتی شد.

وی در ادامه نقش فعالان رسانه و سمن ها را در راه اندازی پویش ها حائز اهمیت خواند و بیان کرد: از فعالان اجتماعی و رسانه ، فضای مجازی ، معتمدین شهر ، شورا های اسلامی شهر و روستا، روحانیت معظم و معزز، سمن ها و پویش های مردمی انتظار داریم که همانند ابتدای شیوع بیماری کرونا که همکاری لازم را داشتند با ایجاد پویش های مردمی و اقناع سازی جامعه، در مدیریت بیماری کرونا ما را یاری کنند چراکه تصمیماتی که گرفته میشود در صورتی اثر بخش خواهد بود که تاثیر گذار باشد.

فرماندار سنقروکلیایی با بیان اینکه در مجموعه شهرستانی کمبود تجهیزات نداریم تصریح کرد : با تلاش های ریاست شبکه بهداشت و درمان و مساعدت های مدیران استان به لحاظ امکانات مشکلی نداریم.
وی افزود: انتظار ما از مردم این است که مصوبات ستاد ملی استانی مورد توجه قرار دهند که اگر همکاری مردم و نظارت ها صورت نگیرد مشکلات مدیریت این بیماری به مراتب بیشتر خواهد شد.

وی در پایان با بیان اینکه این بیماری شوخی بردار نیست و سن و سال نمیشناسد گفت: در حال حاضر تعدادی در مجموعه درمانی شهرستان و در مجموعه های اداری گرفتار بیماری کرونا شده اندو از تمامی مردم شهرستان درخواست داریم تا زمان بهبودی وضعیت کرونا در شهرستان پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار