حبیب الله خجسته پور:
به گزارش تابناک سمنان: حبیب‌الله خجسته‌پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: هماهنگی‌های بین دستگاهی برای رفع مشکلات زیرساختی اورژانس سمنان باهدف خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به مصدومان و مردم انجام شود.
کد خبر: ۹۰۴۵۵۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۲ 28 September 2020

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت روز دوشنبه در حاشیه بازدید از اورژانس سمنان افزود: اورژانس همواره در خط مقدم خدمات رسانی به اقشار مردم قرار دارد و شیوع کرونا ویروس باعث شد که اهمیت جایگاه نیروهای درمانی و خدمات رسان برای آحاد جامعه ملموس تر شود.
وی خاطر نشان کرد: همکاری دستگاه‌های اجرایی با اورژانس برای خدمات‌رسانی مطلوب تر به اقشار جامعه افزایش یابد و در این راستا در قالب نشست های هماهنگی و مدیریت بحران موضوعات مطرح شده در این جلسه به بحث و تبادل نظر گذاشته خواهد شد.
حبیب‌الله خجسته‌پور ادامه داد : در حوزه نرم‌افزاری و رفع مشکل زیرساختی هماهنگی های لازم از سوی استانداری سمنان و فرمانداری ها برای بهره وری بهتر اورژانس انجام شود.
خجسته‌پور تصریح کرد: راه‌اندازی آمبولانس ریلی با پیگیری در سطح ملی در دستور کار قرار گیرد و استانداری سمنان برای ساخت مرکز مدیریت بحران و فوریت‌های پزشکی و اورژانس در کنار دانشگاه علوم پزشکی سمنان خواهد بود

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار