معاونت برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان جنگل‌ها؛
معاونت برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان جنگل‌ها گفت : در سال جهش تولید ۹ محور کاری با عنوان "طرح ۹ در ۹۹" تدوین و به همه ادارات کل منابع طبیعی استان‌ها جهت اجرا ابلاغ شده است.
کد خبر: ۹۰۵۱۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱ 30 September 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ عبدالرضا بازدار در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت  : با برنامه ریزی های انجام شده در سطح 84 در صد عرصه های منابع طبیعی کشور سازمان جنگل ها مرتع کشور برنامه های مهمی صورت خواهد گرفت.

وی بیان داشت : یکی از اهداف ما اقدامت جامع آبخیزداری در سطح کشور است که در این راستا 2هزار میلیار تومان پروژه با اعتبار مصوب ملی به جز اعتبارات استانی تعریف شده است و در حال حاضر بیش از یک دو دهم میلیون هکتار فعالیت درحوزه جامع آبخیز در حال انجام است.

معاونت برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان جنگل‌ها گفت : ازمحل صندق توسعه ملی یک هزار 100میلیارد تومان مصوب درخزانه اعتبار داریم وقطعا با این میزان اعتبار اقدامات خوبی انجام خواهد شد .

بازدار از هدف گذاری اجرای طرح کاداستر برای ۳۲ میلیون و ۷۰۰ هزار هکتار از اراضی ملی کشور خبر داد و گفت: این‌ میزان تا ۴۰‌ میلیون هکتار هم افزایش خواهد یافت.

معاونت برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان جنگل‌ها گفت : یکی دیگر از مهمترین برنامه‌های سازمان جنگل‌ها اجرای طرح‌هایی نظیر توسعه جنگل کاری اقتصادی، زراعت چوب و توسعه کشت گیاهان دارویی است.

بازدار با اشاره به اینکه توسعه جنگل کاری اقتصادی در سطح ۳۰ هزار هکتار از اراضی کشور تاکید کرد: در این طرح از گونه‌های مختلف مثمر استفاده می‌شود.

وی اضافه کرد: یکی از مهمترین برنامه این سازمان برای تحقق اقتصاد مقاومتی توسعه کشت گیاهان دارویی است که در سطح ۵۰ هزار هکتار از اراضی کشور اجرایی می‌شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار