مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام:
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: در آینده ای نزدیک اداره تبلیغات اسلامی در شهرستان تازه تاسیس هلیلان مستقر می شود.
کد خبر: ۹۰۷۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵ 11 October 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام محمدفتاحی اظهار کرد: باتوجه به محرومیت شهرستان هلیلان و ضرورت توسعه فعالیت های فرهنگی و تبلیغی، مقدمات راه اندازی اداره تبلیغات اسلامی در این شهرستان فراهم خواهد شد.

وی عنوان کرد: با راه اندازی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هلیلان بخش قابل توجهی از خدمات فرهنگی تبلیغی در این اداره ارائه می شود.

فتاحی اضافه کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی استان بیش از گذشته به وظایف ذاتی خود که برنامه ریزی هدایت و راهبری برنامه ها و فعالیت های فرهنگی و تبلیغی در این شهرستان است، خواهد پرداخت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام اضافه کرد: با توجه به فعالیت های گذشته این اداره کل در اعزام و استقرار روحانیون تبلیغی در روستاهای هلیلان و فعالیت هیئت های مذهبی و موسسات قرآنی در سال های گذشته، با تاسیس این اداره فعالیت های تبلیغی و جهادی از نظر کمی و کیفی گسترش می یابد.

وی افزود: تاکنون مجوز فعالیت دو کانون فرهنگی تبلیغی در شهرک توحید و کهره هلیلان صادر شده و تعداد ۱۰ روحانی تبلیغی به صورت تمام وقت در شهرستان مستقر و در امر تبلیغ آموزه های دینی فعاایت خواهند کرد./ح

 

مهر

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علیمرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
بیکارترین و بی ربطترین اداره کشور برای تاسیس در محرومترین شهرستان استان پیشقدم شده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار