استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت:سقف ساعت جلسات نباید بیشتر از یک ساعت باشد و دستگاه‌های اجرایی سعی کنند این نشست‌ها را در صورت ضرورت، با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی و با حداقل افراد (حداکثر ۱۰ نفر) در محیط مناسب که دارای تهویه باشد برگزار کنند.
کد خبر: ۹۰۷۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹ 11 October 2020

به گزارش تابناک ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی با عنوان این مطلب که بدون تردید استفاده از استانداردها به‌عنوان نقشه راه اجرای قوانین برای حفظ زمین در سراسر جهان بسیار تأثیرگذار خواهد بود، اظهار کرد: رعایت استانداردها می‌تواند تأمین کننده ایمنی، امنیت و سلامت جامعه باشد.

استاندار ایلام در ادامه با تاکید بر استاندارد سازی محیط کار در ادارات، اضافه کرد: در این میان لازم است بر روند شرکت‌های نصب آسانسور سازوکار نظارتی اعمال گردد.

وی در ادامه با عنوان این مطلب که صرفاً شرکت‌هایی که دارای مجوز هستند حق فعالیت نصب آسانسور دارند، اضافه کرد: با توجه به حساسیت و خطر آفرینی آسانسور در صورت غیراستاندارد بودن، لازم است تمام ساختمان‌ها و مکان‌هایی که نیاز به نصب آسانسور دارند حتماً آن را از شرکت‌هایی که دارای پروانه نصب هستند، انجام دهند.

وی با تاکید بر این مهم که ادارات و دستگاه‌ها ملزم به اجرای معاینه فنی موتورخانه‌های خود هستند، گفت: همه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای حکومتی و دستگاه‌هایی که با مردم سرو کار دارند موظف هستند معاینه فنی موتورخانه و آسانسورها را بر اساس استاندارد رایج انجام دهند.

سلیمانی دشتکی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به وضعیت خطرناک بیماری کرونا در استان اشاره کرد و گفت: در این میان وضعیت ابتلای کارکنان بسیار بالا است تا جایی که از ستاد ملی کرونا درخواست اعمال محدودیت در ادارات کرده‌ایم./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار