افزایش سر سام آور قیمت، نبود نظارت کافی و رها شدن قیمت ها وجزیره ای عمل کردن مسئولان در اداره امور و فشار اقتصادی در سایه تحریم ها باعث شده جامعه ما با مشکلات عدیه ای مواجه شود ومسئولان تنها با دادن شعار و گفتار درمانی در تلاش هستند تا شرایط فوق را کنترل کنند فارغ از اینکه آستانه تحمل مردم به سر آمده وسفره های کوچک مردم کوچیکتر شده است .
کد خبر: ۹۰۸۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱ 11 October 2020

تابناک ایلام ، مجتبی کاور :: نبود فرصت های شغلی برای خیل جوانان تحصیلکرده بیکار وجوانان در صف اتمام تحصیلات دانشگاهی یکی از مهمترین وچالشی ترین مسایل حال حاضر کشور ما است که با انتشار ویروس کرونا وبیکار شدن افراد زیادی به خاطر از دست دادن شغل خود ،سبب دوبرابر شدن  مشکلات در کشور شده است.

افزایش سر سام آور قیمت، نبود نظارت کافی  و رها شدن قیمت ها وجزیره ای عمل کردن مسئولان در اداره امور و فشار اقتصادی در سایه تحریم ها باعث شده جامعه ما با مشکلات عدیه ای مواجه شود ومسئولان تنها با دادن شعار و گفتار درمانی در تلاش هستند تا شرایط فوق را کنترل کنند فارغ از اینکه آستانه تحمل مردم به سر آمده وسفره های کوچک مردم کوچیکتر شده است .

علیرغم اینکه این روزها مسئولین استان ونمایندگان با تکیه بر جذب نیرو در شرکتهای پتروشیمی وان جی ال دهلران برای کاهش نرخ بیکاری دراستان در تلاش هستند ، اما خبرهای ناخوشی از این شرکت ها به گوش می رسد چرا که در هفته گذشته یکی از شرکت های فعال در پتروشیمی دهلران به خاطر مشکلات مالی فعالیت خود را تعطیل و 120 نفر از کاگران این شرکت از کار بیکار شدند.

روز گذشته این کارگران برای عدم پرداخت حقوق ومزایای خود که بیش از 4ماه است دریافت نکرده اند با تجمع در جلوی درب پتروشمی دهلران خواستار بازگشت به کار وپرداخت مطالبات خود شدند .

طبق بررسی میدانی خبرنگار تابناک، چند شرکت فعال در پتروشمی دهلران هم با مشکلات مالی مواجه هستند که چندین ماه حقوق کارکنان خود را پرداخت نکرده اند حال باید منتظر ماند طی روزها وهفته های آینده شاهد تعدیل نیرو ویا تعطیل شدن این شرکت ها خواهیم بود یا اینکه مسئولان برای حل مشکلات مالی پتروشیمی دهلران وجلوگیری از بیکار شدن جوانان بومی منطقه در این شرایط بداقتصادی چاره اندیشی خواهند کرد.

به گزارش تابناک : استان ایلام با برخورداری از 11درصد از کل ذخایر نفت وگاز کشور ارزشمندترین فرصت ومزیت رابرای ایجاد اشتغال در اختیار دارد ،اما درعین حال مسئولان وخانواده ها با مشکل بیکاری جوانان دست وپنجه نرم می کنند ./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رضایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
کدوم مسئول با بیکاری دست پنجه نرم می کنه ؟
آقای کاور چرا یک بار قلم مبارکت را نچرخاندی و بنویسی (جنگ ایلام و کرمانشاه بر سر نفت دهلران )
آقای کاور چرا زمانی که دفتر نفت گاز دهلران را بردند ایلام سکوت کردی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار