رئیس جهاددانشگاهی واحد استان ایلام از تمدید مهلت ثبت‌نام در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی تا پنجم آبان‌ خبر داد.
کد خبر: ۹۰۸۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۰ 11 October 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛سیدغلامرضا حسینی اظهار کرد: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با هدف ساماندهی، استعدادسنجی، توانمندسازی و پایدارسازی مشاغل خانگی با اتصال به بازار در دبیرخانه توسعه و حمایت از مشاغل خانگی معاونت توسعه، کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همکاری جهاد دانشگاهی در حال اجرا است.

عضو هیئت علمی جهاددانشگاهی با بیان این که براساس این طرح ۵۴ هزار و ۳۰۰ شغل خانگی در کشور ایجاد شود که سهم استان ایلام۱۷۰۰ مورد است، گفت: متقاضیان می‌توانند در صورت داشتن شرایط لازم تا پنجم آبان‌ماه سال با مراجعه به سامانه http://inhb.ir در رسته‌ی شغلی مورد علاقه‌ی خود ثبت‌نام کنند.

رئیس جهاددانشگاهی واحد استان ایلام رسته‌های شغلی مورد نظر برای این طرح را گلیم‌بافی، نخ‌ریسی، خیاطی، مترجمی، ویراستاری و انیمیشن اعلام و تصریح کرد: شرایط در نظر گرفته شده برای متقاضیان ثبت‌نام در این طرح را حداقل سن ۱۸ سال، بومی استان محل ثبت‌نام، نداشتن اشتغال تمام وقت و نداشتن بیمه کارفرمایی است.

حسینی با تاکید بر اینکه افرادی که بیمه خویش‌فرمایی دارند، منعی در ثبت نام ندارند، تصریح کرد: ثبت‌نام در سامانه مذکور و شرکت در طرح به معنای آموزش و توانمندسازی به صورت رایگان و لینک شدن به پیشران‌های دارای بازار است که در نهایت منجر به ایجاد اشتغال پایدار برای ثبت‌نام‌کنندگان در این طرح خواهد شد./ع

 

 

 

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار