به راستی نقش دیگر نهاد ها ودستگاه های شرکت کننده در جلسات کرونا چیست ؟ آیا فقط شرکت در جلسه وامضا صورت جلسات است ؟ اگر قرار است شخص استاندار و فرماندار و دانشگاه علوم پزشکی کننده کار باشند پس حضور شما به عنوان مجری قانون طبق ابلاغیه های ستاد کرونا کشور که حکم شورای امنیت ملی دارد برای چیست ؟
کد خبر: ۹۰۸۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۲ 12 October 2020

تابناک ایلام مجتبی کاور :: جلسات مستمر ، هشدار های مکرر ، بخشنامه های پی در پی ، مصاحبه ها واظهار نظر های مختلف ؛ اما بی حاصل مسئولین که فقط به اسم مدیر از امکانات عمومی برای رفاه خود وخانواده هایشان بهره مند هستند واسم مدیریت را یدک می کشند  ! به راستی چرا باید مردم تاوان بی مسئولیتی عده ای بنام مسئول بدهند که  توجهی به شرح وظایف محوله خود در این شرایط حساس کرونایی که نفس بسیاری از  شهروندان وکادر درمان را ستانده ندارند  ؟ امروز درحالی هشدار ها موج سوم و فریاد مسئولان کادر درمان به خاطر پر شدن تخت های بیمارستانی در کشور شنیده می شود که برخی از مسئولان بدون توجه به هشدار ها ومصوبات ستاد کرونا امورا ت محوله خود را به امان خدا رها کرده اند وفقط با ارائه آمار های کلی وکیلویی کذب جولان مدیریت می دهند !

در حالیکه استاندار ایلام ، فرماندار دهلران، رسانه‌ها،‌ دانشگاه علوم پزشکی و دیگر نهادهای متولی تمام تلاش خود را به اطلاع رسانی‌ درباره رعایت پرتکل های بهداشتی و... معطوف کرده اندعده ای قانون شکن بدون توجه به شرایط حاد کشور وجامعه در بحث ویروس کرونا ودر سایه غفلت عده ای مسئول بی مسئولیت شاهد بازگشایی وعرضه قلیان در قلیان سرا های شهرستان دهلران هستیم قلیان سراهایی که برابر اظهار نظر کارشناسان سهم بالایی در انتقال انواع ویروس‌ها  بخصوص کرونا دارد.

 به راستی نقش دیگر نهاد ها ودستگاه های شرکت کننده در جلسات کرونا چیست ؟ آیا فقط شرکت در جلسه وامضا صورت جلسات است ؟ اگر قرار است شخص استاندار و فرماندار و دانشگاه علوم پزشکی کننده کار باشند پس حضور شما به عنوان مجری قانون طبق ابلاغیه های ستاد کرونا کشور که حکم شورای امنیت ملی دارد برای چیست ؟

متاسفانه اهمال وکم کاری برخی از دستگاه ها ومتولیان ومجریان قانون در بحث اجرای مصوبات ستاد کرونا در شهرستان دهلران کاملا مشهود است وفعالیت خود سرانه مراکز عرضه قلیان در این شهرستان خود گواه بر این مدعا است که مراکز عرضه قلیان که با دستور قضایی پلمب شدند براساس کدام مجوز آن هم در این شرایط کرونایی بازگشایی شده اند ؟

آقایان مسئول !  به راستی باید تخت های بیمارستانی وآمارمبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان دهلران بالابرود وکادر خسته درمان خسته از فشار کاری وخستگی اشک بریزد  وجان بدهد ؛ تا شما احساس مسئولیت کنید ؟ این بی توجهی شما با مصوبات ستاد ملی کرونا که سلامت عمومی جامعه مدنظر دارد در تضاد است !

از آنجایی که ویروس‌ها از طریق وسایل مشترک و هوای آلوده به راحتی منتقل می‌شوند میطلبد مسئولان به صورت جدی با متخلفانی که سلامت عمومی را به خطر می اندازند برخورد قانونی کنند چرا که پیک جدید شیوع ویروس کرونا در بسیاری از استان‌ها شروع شده ومرحله قرمز وهشدار رسیده است وشهرستان دهلران هم برابر اظهار نظر ستاد کرونا استان در وضعیت نارجی قرار دارد که روند باید با اعمال محدودیت ها و اجرای مصوبات ستاد کرونا کشور ، استان وشهرستان اجرا شود در غیر این صورت باید شاهد وضعیت قرمز در شهرستان بود امید است فرماندار دهلران به عنوان رئیس ستاد کرونا شهرستان ودادستان به عنوان مدعی‌العموم وشبکه بهداشت ودرمان به عنوان دبیر کارگروه ستاد کرونا موضوع را به صورت جدی رسیدگی وبا مدیران که مصوبات ستاد را اجرا نمی کنند برخورد قانونی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار