رئیس پلیس راه ایلام با اشاره به برنامه های راهبردی پلیس راه استان در راستای پیشگیری از وقوع حوادث ترافیکی، گفت: شناسایی و رفع نقاط حادثه خیز اولویت پلیس راه ایلام است.
کد خبر: ۹۰۸۳۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰ 12 October 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛رضا همتی زاده اظهار کرد: شناسایی و رفع نقاط حادثه خیز، آموزش و برخورد با رانندگان پرخطر جاده‌ای، مدیریت صحنه تصادفات، کنترل ناوگان حمل و نقل عمومی از مهمترین برنامه کاری پلیس راه استان در ماه‌های آینده خواهد بود.

وی ادامه داد: مهمترین ماموریت پلیس راه استان ایلام سنگر مقدس پیشگیری از تصادفات و تلفات انسانی در جاده‌ها است و باید با استفاده از ظرفیت دستگاه‌های متولی امر در راستای اصلاح و بهسازی نقاط حادثه خیز، تجهیز کردن جاده‌ها به تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی و همچنین خط کشی ترافیکی طولی جاده‌ها که نقش موثری در کاهش حوادث ترافیکی دارند را در اولویت قرار دهند.

رئیس پلیس راه استان، آموزش و فرهنگ سازی را از دیگر اصول مهم در پیشگیری از وقوع حوادث ترافیکی دانست و گفت: بخشی از جامعه و عامل انسانی را می‌توان با نهادینه کردن فرهنگ‌سازی و آموزش نسبت به اجرای مقررات همراه کرد.

همتی زاده یادآور شد: پلیس راه استان ایلام با همت مسئولان ذیربط در راستای مطالبات به حق مردمی برای رسیدن به اهداف ترسیم شده برای ماه‌های آینده، از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکرده و به صورت مستمر تا رسیدن به اهداف خود تلاش خواهد کرد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار