مسئول دبیرخانه چهارمین دوره جایزه کتاب سال ایلام:
مسئول دبیرخانه چهارمین دوره جایزه کتاب سال جزئیات این رویداد فرهنگی را اعلام کرد و گفت: آخرین مهلت ارسال آثار پایان مهر تعیین شده است.
کد خبر: ۹۰۸۶۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰ 13 October 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ منصور محبی اظهار کرد: با هدف حمایت و تشویق نویسندگان و اهل قلم و ناشران متعهد و نیز توسعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و با مشارکت «مؤسسه فرهنگی و هنری اقلیم هشت ایلام»، «خانه کتاب جمهوری اسلامی» و «اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام»، چهارمین دوره جایزه کتاب سال استان ایلام برگزار می‌شود.

وی گفت: مؤلفان بومی استان ایلام می‌توانند در تمام موضوعات و مؤلفان غیرایلامی با موضوع ایلام، تعداد ۲نسخه از کتاب خود را به دبیرخانه جایزه کتاب سال ارسال کنند.

مسئول دبیرخانه چهارمین دوره جایزه کتاب سال ایلام با بیان اینکه کتاب باید دارای برگه اعلام وصول باشد، تاکید کرد: ملاک سال انتشار، شناسنامه کتاب است و آثار منتشرشده مؤلفان و پدیدآورندگان ایرانی و خارجی در حوزه ایلام شناسی، آثار مؤلفان و پدید آورندگان ایلامی در تمام حوزه‌ها، می بایست برای اولین‌بار در سال 1398 با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی چاپ شده باشند.

محبی گفت: آثار باید در سه گروه تالیف، ترجمه و احیاء متون باشد و ویراست جدید آثار علمی، چنان‌چه به تشخیص گروه داوری ۴۰ درصد نسبت به ویراست قبلی تغییر کرده باشد، مجدداً قابل بررسی خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه کتاب‌های آموزشی از دایره انتخاب و داوری جایزه کتاب سال، خارج می‌شوند، گفت: هر جلد از کتاب‌های دوره‌ای در صورت استقلال محتوایی، حکم یک کتاب مستقل را دارد در غیر این صورت بررسی کتاب منوط به ارائه نیمی از مجلدات است.

مسئول دبیرخانه چهارمین دوره جایزه کتاب سال ایلام ادامه داد:آخرین مهلت ارسال آثار پایان مهرماه است و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده اختتامیه در آذرماه برگزار خواهد شد.

محبی تاکید کرد: علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی ilam.farhang.gov.ir مراجعه کنند./ح

 

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار