کارشناس امور فرهنگی تبلیغات اسلامی ایلام:
کارشناس امور فرهنگی و تبلیغی بانوان تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: علاقه مندان به فعالیت های فرهنگی و اجتماعی می توانند در سامانه مربوطه در طرح ملی نهضت پیشرفت زنان مشارکت کنند.
کد خبر: ۹۰۹۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰ 14 October 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ مریم بیگ محمدی اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی از بانوان فعال در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، پژوهشی، تبلیغی، آموزشی و تربیتی دعوت می‌کند تا با ثبت نام در سامانه www.PISHRAFTYARAN.IR در طرح ملی نهضت پیشرفت زنان مشارکت کنند.

کارشناس فرهنگی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: اگر ظرفیت بانوان در عرصه‌های اجتماعی و فردی فعال شود می‌توانند در عرصه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی و سایر حوزه‌ها تاثیرگذار باشند، چرا که حلقه مفقوده دسترسی به عامه مردم را می‌توان از طریق بانوان انقلابی پوشش داد و با فعال کردن زنان در جامعه با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد آن‌ها می‌تواند جامعه را هدایت کند.

وی تأکید کرد: «نهضت پیشرفت زنان» به دنبال ایجاد یک شبکه ملی است تا بتواند بانوان را در هر ساحتی که هستند فعال کند و این فعالان با برقراری ارتباط با این شبکه ملی بتوانند بیشترین اثرگذاری را داشته باشند.

وی گفت: برای رشد و ارتقاء در مسیر «نهضت زنان و پیشرفت» باید ابعاد و ظرفیت‌های بیانیه گام دوم انقلاب را بشناسیم و از آن استفاده کنیم.

بیگ محمدی تصریح کرد: اداره کل بانوان سازمان تبلیغات اسلامی با اعتقاد به ظرفیت عظیم بانوان در کشور از یکسو و مردمی‌سازی فعالیت‌های خود از سوی دیگر، با همکاری سازمان‌های انقلابی بنا دارد تا بخش‌های زیادی از فعالیت‌های خود را از طریق ظرفیت‌های مردمی و با حمایت از ایشان انجام داده و با ایجاد زمینه‌های لازم، امکان توسعه فعالیت‌های فرهنگی مردمی را توسعه دهد.

وی ابراز کرد: بر این اساس از تمامی علاقمندان فعالیت در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، پژوهشی، تبلیغی، آموزشی و تربیتی دعوت می‌شود تا با ثبت نام در سامانه مربوطه در طرح ملی نهضت پیشرفت بانوان مشارکت کرده و بار دیگر توانمندی خود را در تحقق اهداف پیشرفت کشور به نمایش بگذارند.

کارشناس امور فرهنگی و تبلیغی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام با بیان اینکه آخرین مهلت ثبت نام یک آبان ماه سال جاری است، تصریح کرد: تمامی علاقمندان برای ثبت نام می‌توانند به سایت www.PISHRAFTYARAN.IR مراجعه کنند./ح

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار