رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صمت ایلام:
رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صمت ایلام گفت: تاکنون ۳۱ واحد صنعتی و معدنی ایلام در سامانه طرح تاپ ثبت نام کرده اند.
کد خبر: ۹۰۹۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰ 14 October 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ مهدی کاکاخانی اظهار کرد: از صنایعی که نیازمند حمایت‌های علمی و دانشگاهی برای رفع مشکلات خود هستند خواسته شده که در سامانه توانمندسازی تولید و توسعه اشتغال پایدار ثبت نام کنند و استان ایلام در سال گذشته توانست به صورت ۱۰۰ درصدی به اهداف ترسیمی دست یابد.

وی با تشریح کامل نحوه کار با سامانه تاپ برای حاضران ادامه داد: طرح ملی تاپ برای توسعه فناوری در صنایع و مشارکت هر چه بیشتر بین صنعت و دانشگاه ایجاد شده است.

کاکاخانی افزود: در این طرح در کنار کمک به صنعت برای استفاده از دانش و علم به منظور ورود فناوری به تولیدات صنایع از ظرفیت‌های دانشگاه استفاده شده است.

رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری صمت ایلام تصریح کرد: در طرح ملی تاپ از پایان نامه‌های دانشجویان برای کمک به صنعت بهره گیری شده و دانشجویان نیز امکان فعالیت در کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های صنایع برای ارائه راهکار به صنعت به منظور حل مشکلات خود توسط دانش را دارند.

وی ادامه داد: در کنار کمک به صنایع برای حل مشکلات آنها با کمک علم و فناوری می‌توان برای فارغ التحصیلان دانشگاهی نیز زمینه ایجاد شغل و یا کارآفرینی را نیز فراهم کرد.

رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صمت ایلام عنوان کرد: دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها در این سامانه برای مشارکت با صنایع ثبت نام کنند و بر اساس توانمندی علمی که دارند با صنایع مربوطه همکاری کنند.

کاکاخانی گفت: تاکنون ۳۱ واحد صنعتی و معدنی استان در سامانه طرح تاپ ثبت نام شده است./ح

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار