امام جمعه چرداول:
حجت الاسلام احمد امرایی امام جمعه چرداول گفت: بهبود معیشت مردم در گرو جهش تولید و توجه به تولید ملی است.
کد خبر: ۹۰۹۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰ 14 October 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام احمد امرایی گفت: امروز وضعیت اقتصادی به گونه ای است که هر روز شاهد قیمت های جدیدی هستیم واین مساله باعث ایجاد فشار اقتصادی بر روی مردم شده است.

وی اظهار کرد: از طرفی کارخانجات تولیدی هم با مشکل سرمایه در گردش و تامین مواد اولیه مواجه هستند که به علت عدم توجه وثبات اقتصادی تا آستانه ورشکستگی فرو رفته اند.

امرایی در ادامه گفت: آن چه امروز در جامعه می بینیم حاصل عدم حمایت از تولید و برنامه ریزی مناسب برای حل مشکلات جامعه است.

امام جمعه چرداول خاطرنشان کرد: مشکلات کشور در حوزه اقتصادی با توجه به ظرفیت هایی که در داخل کشور وجود دارد قابل حل است و می توان در حوزه اقتصادی به شکوفایی رسید.

وی بیان داشت: البته عوامل مختلفی مانند ویروس کرونا و... دراقتصاد کشور تاثیرگذارهستند ولی از این وضعیت هم می توانیم عبور کرده و به قله های پیشرفت دست پیدا کنیم.

امرایی عنوان کرد: با مدیریت صحیح ،برنامه ریزی و اتخاذ سیاست های مناسب ، توجه به استعداد های کشور و رفع موانع تولید می توان در زمینه اقتصادی به ثبات رسید ونیازی به توافق با بیگانگان نداشت.

امام جمعه چرداول تصریح کرد: دراین شرایط که سرعت انتشار ویروس کرونا افزایش یافته است از مردم می خواهیم با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی از سرعت انتشار این ویروس منحوس بکاهند./ح

ایلام بیدار

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار