معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، گفت: آخرین مهلت ارسال آثار پایان مهرماه است و بر اساس برنامه ‌ریزی انجام شده اختتامیه در آذرماه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۹۰۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۰ 14 October 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛یونس قیطانی گفت: چهارمین جشنواره جایزه کتاب سال استان ایلام ویژه سال ۹۸ به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و همکاری موسسه فرهنگی هنری اقلیم هشت ایلام، برگزار می‌شود و تمام ناشران و مولفان و تلاشگران عرصه ی کتاب می‌توانند دو جلد از کتاب‌های منتشر شده خود را در تمام قالب‌های مختلف به نشانی دبیرخانه ارسال کنند.

وی افزود: دبیرخانه‌ی چهارمین جایزه‌ی کتاب سال استان مستقر در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع در انتهای خیابان رسالت آماده‌ی دریافت آثار مولفان است.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام، بیان داشت: برگزاری جوایز ادبی خصوصا جایزه‌ی کتاب سال می‌تواند به عنوان برندی معتبر و ارزشمند برای مولفان و ناشران، موجب تقویت انگیزه‌های کاری، روانی و فرهنگی شود و چهارمین دوره جایزه کتاب سال استان ایلام فرصت‌های ارزنده‌ای برای معرفی آثار برتر علمی، پژوهشی و ادبی به جوامع هدف به وجود می‌آورد.

قیطانی ادامه داد: مولفان و ناشران جهت شرکت در این رویداد فرهنگی و ادبی، به شرایط و ضوابط اعلام شده در فراخوان که در رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها منتشر شده توجه کنند.

وی گفت: مؤلفان بومی استان ایلام می‌توانند در تمام موضوعات و مؤلفان غیر ایلامی با موضوع ایلام، تعداد ۲ نسخه از کتاب خود را به دبیرخانه جایزه کتاب سال ارسال کنند.

قیطانی تصریح کرد: آخرین مهلت ارسال آثار پایان مهرماه است و بر اساس برنامه ‌ریزی انجام شده اختتامیه در  آذرماه برگزار خواهد شد؛ علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی ilam.farhang.gov.ir مراجعه کنند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار