به نظر می‌رسد محمود فکری به دنبال اضافه کردن یک دستیار دیگر به کادر فنی تیم استقلال است و در همین خصوص صحبت‌هایی نیز با امید نمازی انجام شده است.
کد خبر: ۹۰۹۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵ 15 October 2020

به گزارش تابناک ورزشی، دستیار کارلوس کی‌روش در تیم ملی هم این خبر را تایید کرده است؛ او برای حضور در تیم استقلال اعلام آمادگی کرده و البته گفته به شرطی راضی به حضور در تیم آبی می‌شود که سفر به تهران ارزش فسخ قرارداد با تیم آمریکایی را داشته باشد و از سویی محمود فکری او را به‌عنوان دستیار اول برگزیند.

دستیار کارلوس کی‌روش در آستانه انتقال به استقلال

سرمربی تیم استقلال پیش از این هم صحبت‌هایی با وحید رضایی هم انجام داده بود که این مربی به دلیل تعهد به یک تیم دسته دومی آبی پوش نشد. از سویی گفته می‌شود درخواست مالی این مربی هم مورد تایید باشگاه استقلال قرار نگرفت.

اکنون حضور نمازی در صورتی در استقلال مسجل می‌شود که سرمربی سابق ذوب‌آهن با توان مالی باشگاه استقلال برای عقد قرارداد کنار بیاید که قطعا این قرارداد دلاری نخواهد بود. امید نمازی، مربی ایرانی به حساب می‌آید و بر اساس قانون باشگاه استقلال باید با او به ریال قرارداد ببندد.

 

محمود فکری هم‌اکنون صمد مرفاوی، سیروس دین‌محمدی، آرش برهانی و حنیف عمران‌زاده را به‌عنوان دستیار در کادر فنی تیم استقلال به همراه دارد. سرمربی تیم استقلال فصل گذشته در نساجی هم از مشورت دستیاران زیادی بهره می‌برد که این منجر به کسب نتایج خوب در این تیم و در نهایت حضور در تیم آبی شد.

 

امید نمازی در خصوص شایعه حضورش در کادر فنی استقلال عنوان کرد: تا این لحظه باشگاه استقلال به‌صورت رسمی به من پیشنهادی ارائه نکرده، اما آقای فکری با یکی از دوستان مشترک‌مان در این باره صحبت‌هایی انجام داده‌اند که به گوش من رسیده است. من دوست دارم به تیم بزرگ استقلال کمک کنم، اما مسئله این است که باید همه شرایط مهیا باشد و تمام مسائل را در نظر بگیرند تا به توافق خوبی برسیم.

 

مربی اسبق تیم ملی ایران اضافه کرد: من با تیم آمریکایی تا پایان سال ۲۰۲۱ (یک فصل و نیم دیگر) قرارداد دارم و باید شرایطی ایجاد شود که آمدن به استقلال ارزش فسخ قراردادم را با باشگاه فعلی‌ام داشته باشد.

 

نمازی در خصوص شرایط مد نظرش برای حضور در کادر فنی استقلال ابراز کرد: غیر از مسائل مالی، یک موضوع اصلی را مد نظر دارم. من برای تمام مربیان و بازیکنان سابق استقلال که الان در کادر فنی حضور، ارزش قائل هستم و به آنها احترام می‌گذارم ولی حاضر هستم فقط به‌عنوان دستیار اول به استقلال بیایم.

 

او تاکید کرد: باید شرایط دیگر هم به‌صورت کامل فراهم باشد تا به توافق برسیم. مطمئنا اگر انتقالم به استقلال ارزش فسخ قرارداد با تیم آمریکایی را داشته باشد، این کار را می‌کنم و به ایران می‌آیم./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار