نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام ؛
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام از همه آحاد مردم استان ایلام درخواست کرد: به عنوان یک جهاد مهم اجتماعی و با تاسی از فرهنگ و منش مقام معظم رهبری برای نجات جان خود و همنوعان از این بلای جانسوز، پروتکل های اعلامی وزارت بهداشت را رعایت کنند.
کد خبر: ۹۰۹۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰ 17 October 2020

به گزارش تابناک ایلام، حجت الاسلام و المسلمین الله نورکریمی تبار یادآورشد: کرونا جهانیان را به ستوه آورده و جان پیر و جوان و زن و مرد را در کره زمین می گیرد و تا کنون هیچ کشوری یارای مهار و مقابله آن را نداشته است.

وی ضمن قدردانی از اقدامات و مجاهدتهای سربازان جبهه سلامت، تاکید کرد: به گفته همه متخصصان تا کنون هیچ واکسنی‌ برای کرونا تولید نشده و تنها راه نجات از دست این هیولای قرن، صرفا حفظ فاصله اجتماعی و استفاده ازماسک است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام به صدور چندین کشتی بنزین و دیگر مایحتاج به کشور ونزوئلا با وجود تهدید آمریکا را نشانه اقتدار نظام و توان اقتصادی ایران دانست و اضافه کرد: در این برهه بسیار حساس تاریخی لازم است مردم، دولت، جریان های سیاسی، تریبون های نماز جمعه و اصحاب رسانه دست در دست هم و با وحدت رویه و مدیریت جهادی تلاش کنند با تکیه بر استعدادها و توانمندی های داخلی، ضمن رفع مشکلات اقتصادی و کاهش نیازمندی های عمومی مردم، مانع تحقق اهداف شوم دشمنان شوند.

حجت الاسلام کریمی تبار نظام اسلامی را بی بدیل ترین نظام سیاسی بعد از هزار و ۴۰۰ سال عنوان کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران با یاری و نصرت خدای متعال، هدایت داهیانه مقام معظم رهبری، حماسه آفرینی مردم و آمادگی نیروهای مسلح، با ساقط کردن مدرن ترین هواپیماهای بدون سرنشین و انهدام پایگاه نظامی عین الاسد آمریکا در عراق، ضمن تحقیر تاریخی غول متجاوز جهان، عزت اسلام و مسلمانان را نیز به رخ همه ابرقدرت های عالم کشید.

وی تاکید کرد: مسئولیت در نظام اسلامی یک توفیق الهی است که در آن خدمت به مردم و حراست از آرمان های انقلاب اسلامی زیباترین عبادات خدای سبحان است.

وی اظهار داشت: امامت جمعه یک منصب معنوی است که در کسوت نمایندگی ولی فقیه و متولی و فرمانده قرارگاه فرهنگی، مسئولیت هدایت و تقویت ارتباط مردم به سوی خدا و پیگیری مشکلات آنان را بر عهده دارد.

وی نماز جمعه را بزرگترین اجتماع هفتگی مسلمانان دانست و افزود: مساعدت با مدیران اجرایی، رصد و پایش جریان های سیاسی و اجتماعی، گره گشایی از مشکلات جامعه، ساماندهی وضعیت جوانان و تبیین منزلت و کرامت انسانی از مهمترین رسالت ائمه جمعه است.

حجت الاسلام کریمی تبار با تجلیل از نقش مردم آبدانان در دوران دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و نام همه شهیدان این منطقه یادآور شد: شهید سردار حاج صارم طهماسبی یکی از بی بدیل ترین و خستگی ناپذیرترین مجاهدان تاریخ ۵۰ ساله گذشته استان ایلام است که زخم مبارزه با ارتش متجاوز اسرائیل در دفاع از آرمان های اسلامی مردم فلسطین در بدن و در اوج اخلاص و گمنامی و با کوله باری از عشق و ایثار و آزادگی و گمنامی جان شیرین خود را تقدیم راه نورانی حضرت امام(ره) و شهیدان شرافتمند این آب و خاک کرد./ع

 

 

 

 

ایرنل

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار