فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان ایلام:
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان ایلام، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 4 متخلف و شکارچی غیر مجاز در فضای مجازی شناسایی و به محاکم قضایی معرفی و تحت پیگرد قانونی قرار گرفته‌اند.
کد خبر: ۹۱۰۰۴۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰ 18 October 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ عبدالصاحب بازیار فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان ایلام، گفت: در صورت انتشار تصاویر شکار یا خرید و فروش گونه‌های مختلف جانوری در فضای مجازی، با هنجارشکنان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 4 متخلف شناسایی و به محاکم قضایی معرفی و تحت پیگرد قانونی قرار گرفته‌اند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست ایلام، گفت: متاسفانه بعضی افراد در فضای مجازی سعی در خودنمایی و گسترش غیر قانونی شکار و صید دارند که یگان حفاظت محیط زیست ایلام و پلیس فتا استان ضمن رصد دقیق رفتار مجرمانه این افراد، برابر قانون با آن‌ها برخورد خواهد کرد.

بازیار ادامه داد: با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده سازمان حفاظت محیط زیست کشور با مسوولین سایت دیوار در خصوص عدم انتشار آگهی‌های فروش حیات وحش زنده و غیر زنده، در صورت انتشار این گونه تصاویر، متخلفین به مقامات قضایی معرفی خواهند شد.

وی تاکید کرد: هموطنان عزیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تصاویر مربوط به شکار، صید، خرید و فروش گونه‌های مختلف جانوری در فضای مجازی، مراتب را با شماره تلفن شبانه روزی 1540 برای تسریع در رسیدگی، اطلاع دهند./ح

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار