مدیر اشتغال جهاد دانشگاهی ایلام:
مدیر اشتغال جهاد دانشگاهی ایلام گفت: متقاضیان ثبت نام در طرح الگوی نوین مشاغل خانگی تا 5 آبان مهلت دارند با مراجعه به نشانی www.Inhb.ir در این طرح ثبت نام کنند.
کد خبر: ۹۱۰۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵ 20 October 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ یونس میرزایی اظهار کرد: سهمیه استان ایلام نسبت به جمعیت نیروی کار بالقوه استان کمتر بود که خوشبختانه پس از پیگیریهای فراوان موافقت افزایش ظرفیت و تمدید فرصت ثبت نام گرفته شد.

وی با اشاره به اینکه این طرح فرصتی برای اشتغال فازغ التحصیلان استان است، تاکید کرد: در این طرح اصل بر پایدارسازی مشاغل و ایجاد اشتغال پایدار گذاشته شده است.

مدیراشتغال جهاددانشگاهی ایلام تصریح کرد: پرورش بز و گوسفند، گلیم بافی، خیاطی، نخ ریسی، ویراستاری، مترجمی و انیمیشن رشته‌های اختصاص یافته به استان ایلام است.

میرزایی تصریح کرد: شرایط در نظر گرفته شده برای متقاضیان ثبت‌نام در این طرح را حداقل سن ۱۸ سال، بومی استان محل ثبت‌نام، نداشتن اشتغال تمام وقت و نداشتن بیمه کارفرمایی است.

وی با تاکید بر اینکه افرادی که بیمه خویش‌فرمایی دارند، منعی در ثبت نام ندارند، تصریح کرد: ثبت‌نام در سامانه مذکور و شرکت در طرح به معنای آموزش و توانمندسازی به صورت رایگان و لینک شدن به پیشران‌های دارای بازار است که در نهایت منجر به ایجاد اشتغال پایدار برای ثبت‌نام‌کنندگان در این طرح خواهد شد./ح

 

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار