مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام:
مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام، گفت: از مهر ماه سال گذشته تا کنون 139 مدال طلای انفرادی، 132 مدال نقره انفرادی، 132 مدال برنز انفرادی و در مجموع 403 مدال توسط ورزشکاران ایلام در مسابقات کشوری کسب شده است.
کد خبر: ۹۱۰۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰ 20 October 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ مظفر علی‌شائی مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: از مهر ماه سال گذشته تا کنون 152 ورزشکار استان به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند که از این تعداد 39 نفر برگزیدگان تیم‌های ملی هستند.

وی افزود: در این مدت 139 مدال طلای انفرادی، 132 مدال نقره انفرادی، 132 مدال برنز انفرادی و در مجموع 451 مدال توسط ورزشکاران ایلام در مسابقات کشوری کسب شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام، گفت: همچنین 11 عنوان تیمی اول، دوم و سوم توسط ورزشکاران این استان در مسابقات کشوری کسب شد.

علی‌شائی ادامه داد: در حال حاضر 4 هزار و 593 مربی و داور خانم و آقا در ایلام مشغول به فعالیت هستند که از این تعداد 1372 مربی و 446 داور خانم هستند.

وی تصریح کرد: از آغاز هفته تربیت بدنی سال گذشته تاکنون 8 پروژه ورزشی در سطح استان به بهره برداری رسیده که مهمترین آن افتتاح دو سالن ورزشی در شهرستان‌های ایلام و ایوان است.

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام، بیان داشت: افتتاح دو زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال شهرستان‌های سیروان و ایوان، افتتاح ساختمان جنبی سالن ورزشی بانوان در آبدانان، افتتاح سالن ورزشی هفت چشمه، افتتاح سالن آکادمی تنیس آکو و احداث ساختمان هیات فوتبال شهر ایلام از دیگر پروژه‌های مهم  این استان است./ح

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار