برابر قانون خانه های سازمانی بر مبنای امتیاز بندی و در اختیار افراد قرار می گیرد وآنچه که قانون مشخص کرده است اولویت با افراد غیر بومی است که شواهد وقرائن موجود واگذاری ها چنین چیزی را نشان نمی دهد !
کد خبر: ۹۱۰۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۳ 20 October 2020

تابناک ایلام، مجتبی کاور :: در هفته جاری تابناک یاداشتی را به عنوان منازل دولتی دهلران را از چنگال عده‌ای غیرمستحق خارج کنید / سازمان بازرسی ودادستانی ورود کنند ابعاد تازه ای در خصوص واگذاری به همین افراد غیر مستحق به گوش می رسد که میطلبد مسکن شهرسازی استان به صورت شفاف نحوه واگذاری این منازل به افرادی که سالها با رانت از منازل دولتی استفاده کرده اند برای افکار عمومی بیان کند. 

  شواهد  و قرائن حکایت از آن دارد که بعد از انتشار یادداشت تابناک مسئولان اداره راه شهرسازی برای افرادی که سالها چمبره بر منازل دولتی زده اند نامه تخلیه ارسال کرده است و برابر  بررسی خبرنگار تابناک متاسفانه افراد که به صورت غیر قانونی وبیش از 10سال در این منازل اسکان داشته اند اقدام به خرید کرده اند که این نه تنها تخلف آشکار بلکه تضعیف حقوق بیت المال  واز همه مهم تر چپاول وفرصت طلبی این افراد را نشان می دهد که منازل مسکونی را به قیمت بسیار ناچیز صاحب شده اند که در شرایط کنونی میلیارد ها تومان ارزش دارد !  

حال سوال اینجاست چرا مسکن وشهرسازی خانه های سازمانی را از طریق فراخوان عمومی به قیمت کارشناسی روز و بصورت عادلانه واگذارنکرده است چرا باید افراد ی که بیش از 10سال بصورت غیر قانونی وبا لابی گری برخی افراد ماندگار شدن امروز صاحب واحد دولتی شوند که حق سایر  کارمندانی است که سالها اجاره  نشین هستند. 

  آنچه که مسلم است قانون شرایطی برای اعطای خانه های سازمانی به افراد در نظر گرفته که می توان به نوع تخصص و نیاز منطقه، ضرورت شغلی و پست سازمانی، سابقه خدمت، و... به افراد واگذار کرد آیا به راستی نحوه واگذاری منازل سازمانی این مواد قانونی رعایت شده است ؟ اگر شده برای افکار عمومی منتشر کنید !

  برابر قانون خانه های سازمانی بر مبنای امتیاز بندی و در اختیار افراد قرار می گیرد وآنچه که قانون مشخص کرده است  اولویت با افراد غیر بومی است که شواهد وقرائن موجود واگذاری ها چنین چیزی را نشان نمی دهد !  آنچه که  قانون مشخص کرده افراد باید  در بازده  های زمانی که بین 3 تا 5 سال است از منازل سازمانی استفاده کنند تا فرصت  استفاده برای سایر افراد  فراهم شود ولی به راستی چنین رویکردی در منازل دولتی دهلران اتفاق افتاده است ؟ 

متاسفانه برخی ازافراد و کارمندان پس از انقضای مدت قرار داد خود اقدام به  تخلیه و تحویل منازل سازمانی برابر قرارداد  نکرده اند وشرایط اسکان خود را از طریق لابی ها برای سالها تمدید کردند تا بتوانند این منازل را به صورت رانتی وباقیمت مناسب خریداری کنند افراد که از تمکن مالی بسیار مناسبی هم برخوردارهستد ! 

در سنوات گذشته نیز برخی افراد با استفاده از شرایط وموقعیت کاری خود نیز اقدام به خرید املاک دولتی کردند و بعد از مدتها آنها را به صورت گزاف به افراد دیگر واگذارکردند که در حال حاضر ارزش این املاک میلیارد ها تومان است .  

باتوجه به حساسیت ها وابهامات واگذاری در خصوص قرارداد ونحوه فروش منازل دولتی به افراد انتظار می رود سازمان بازرسی ودادستان و نهاد های امینی وانتظامی به نحوه واگذاری منازل دولتی که بسیار ناچیز هم به افراد غیر مستحق فروخته شدند ورود و موضوع را برای افکار عمومی اطلاع رسانی کنند ./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی رضا
|
France
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
قلمت مانا
جناب آقای کاور
متاسفانه کو گوش شنوا
آخ از دست ناعدالتی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار