نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان ایلام؛
نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان ایلام با بیان اینکه خدمت در نیروی انتظامی متفاوت‌تر از خدمت در سایر ارگان‌های نیروهای مسلح است، افزود: انسانی که لباس مقدس نیروی انتظامی را بر تن می‌کند با توجه به تنوع مأموریت‌های محوله، همزمان با دشمن بیرون و جهاد نفس مقابله می‌کند.
کد خبر: ۹۱۱۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰ 22 October 2020

به گزارش تابناک ایلام، حجت‌الاسلام الله نور کریمی تبار اظهار کرد: در زندگی، انسان به امنیت به عنوان مهمترین مولفه نیاز دارد و در زندگی اجتماعی نیز نظم از ضروریات است.

وی به نقش بی بدیل پلیس در برقراری نظم اجتماعی اشاره کرد و گفت: به عنوان مثال اگر در یک چهار راه یک ساعت پلیس و چراغ راهنمایی وجود نداشته باشد، شهر به چالش کشیده می‌شود و کسی نمی‌تواند کاری انجام دهد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام بیان کرد: در بحث امنیت استان با توجه به اینکه مرز گسترده‌ای داریم به راحتی توسط جان برکفان نیروی انتظامی و مرزبانی بدون هیچ گونه ناامنی حراست می‌شود و این قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه خدمت در نیروی انتظامی متفاوت‌تر از خدمت در سایر ارگان‌های نیروهای مسلح است، افزود: انسانی که لباس مقدس نیروی انتظامی را بر تن می‌کند با توجه به تنوع مأموریت‌های محوله، همزمان با دشمن بیرون و جهاد نفس مقابله می‌کند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار