استاندار ایلام؛
استاندار ایلام با عنوان این مطلب که بیمارستان‌های استان برای مقابله با کرونا تجهیز و جداسازی شده‌اند، گفت: با همکاری نهادهایی چون سپاه و ورزش و جوانان، شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی دو نقاهتگاه مجزا برای احتیاط و درصورت نیاز تجهیز و ایجاد شده است.
کد خبر: ۹۱۱۱۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷ 22 October 2020

به گزارش تابناک ایلام،قاسم سلیمانی دشتکی  با اشاره به این موضوع که بر طبق دستورالعمل وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی تمام بیمارستان‌های مهم استان بخش کرونا دارند، گفت: اگر چه مردم درخواست دارند که محل درمان بیماران کرونایی یک جای خاص باشد اما به خاطر تعداد بسیار زیاد بیماران این امر ممکن نیست.

وی افزود: همین روز چهارشنبه تعداد بستری‌ها به بیش از ۲۳۰ نفر رسید که یک رکورد خیلی بالایی است و بیش از یک هزار و ۱۰۰ نفر نیز در خانه‌ها قرنطینه هستند.

سلیمانی دشتکی با اعلام این خبر که تعداد فوتی‌های کرونایی استان از مرز ۳۰۰ نفر گذشته است، گفت: به همین تعداد هم به طور غیر مستقیم بر اثر کرونا فوت کرده‌اند و این عدد برای استانی با جمعیت کم ایلام بسیار بالا و خطرناک است.

وی افزود: برای ایجاد و توسعه زیرساخت‌های پیشگیری، مقابله و درمان بیماری امکانات خوبی به استان اختصاص داده شد و امکانات زیادی هم در راه است.

وی در ادامه بیان کرد: این نقاهتگاه برای افرادی هست که بهبودی نسبی پیدا کرده‌اند و در خانه امکان قرنطینه نیست تا باقی دوران نقاهت خود را در این مکان‌ها سپری خواهند کرد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار