مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام؛
مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام از کسب رتبه نخست این واحد صنعتی در ارزیابی سالیانه سلامت اداری و مقابله با فساد در بین پالایشگاه های کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۱۱۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵ 24 October 2020

 به گزارش تابناک ایلام، روح اله نوریان با بیان اینکه این شرکت توانسته در بین هفت پالایشگاه گاز کشور رتبه نخست ارزیابی سالیانه در خصوص سلامت اداری و مقابله با فساد را کسب کند، افزود: این ارزیابی به استناد ماده ۲۵ قانون ارتقاء سلامت نظام اداری و مقابله با فساد، وضعیت شرکت ها را در اجرای وظایف قانونی بررسی و با هم مقایسه می کند.

وی با اشاره به اینکه امور بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت ملی گاز ایران هر ساله بر اساس الگوهایی ، شرکتهای تابعه را مورد سنجش قرار می دهد، یادآور شد: این ارزیابی در شاخص های ۹ گانه مشتمل بر قانون‌گرایی، شفافیت، پاسخگویی، شایسته‌ سالاری، انضباط اداری و مالی، الگوی مصرف و بهره‌وری، استقرار و توسعه سامانه های الکترونیکی،  نظارت و کنترل  و آموزش، مهارت و توسعه فرهنگ دینی و اخلاقی است.

نوریان یادآور شد: در آخرین ارزیابی  انجام شده توسط شرکت ملی گاز ایران، شرکت پالایش گاز ایلام با کسب امتیاز بالاتر نسبت به دیگر پالایشگاه های گاز کشور، رتبه نخست را به خود اختصاص داده و در ردیف شرکت های بسیار خوب در این حوزه قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: این واحد صنعتی در برنامه های کلان خود همچنان بدنبال اجرای دقیق قوانین و مقررات بوده و در جهت ارتقای هرچه بیشتر سلامت  نظام اداری اهتمام ویژه ای دارد.

پالایشگاه گاز ایلام یکی از اصلی‌ترین منابع تامین کننده گاز در منطقه غرب کشور است.

منطقه غرب کشور از نقاط حساس شرکت ملی گاز ایران است و استمرار تولید پالایشگاه گاز ایلام به عنوان تنها پالایشگاه تولید کننده گاز در غرب کشور دارای اهمیت زیادی است.

شرکت پالایش گاز ایلام به منظور تامین گاز مصرفی استان ایلام و استان‌های غربی کشور و همچنین تامین خوراک پتروشیمی ایلام و تقویت فشار گاز غرب کشور در ۲۵ کیلومتری شمال غرب شهرستان ایلام و ۱۲ کیلومتری غرب بخش چوار به دست متخصصان جوان ایرانی راه‌اندازی شده است.

ظرفیت اسمی پالایشگاه گاز ایلام ۶.۸ میلیون متر مکعب در روز است که خوراک آن از مخزن گازی تنگ بیجار واقع در استان ایلام به فاصله ۴۰ کیلومتری پالایشگاه تامین می شود.

طی ۱۲ سال گذشته از زمان راه اندازی پالایشگاه ایلام تاکنون بطور کلی فروش  ال.پی.جی خام نزدیک به ۸۵ هزار تن بوده که ۷۵ هزار تن آن در سه سال اخیر تولید شده است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار