مسئول دبیرخانه چهارمین دوره جایزه کتاب سال:
مسئول دبیرخانه چهارمین دوره جایزه کتاب سال از تمدید مهلت ارسال کتاب به دبیرخانه این جایزه تا ۱۵ آبان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۱۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰ 26 October 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ منصور محبی اظهار کرد: به درخواست تعدادی از ناشران و مولفان مبنی بر تمدید مهلت ارسال با صلاحدید و تایید شورای سیاست گذاری چهارمین دوره جایزه کتاب سال و با هدف احترام به درخواست این عزیزان آخرین مهلت ارسال کتاب به دبیرخانه تا ۱۵ آبان تمدید شد.

محبی ادامه داد: با هدف حمایت و تشویق نویسندگان و اهل قلم و ناشران متعهد و نیز توسعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و با مشارکت «مؤسسه فرهنگی و هنری اقلیم هشت ایلام»، «خانه کتاب جمهوری اسلامی» و «اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام»، چهارمین دوره جایزه کتاب سال استان ایلام برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مؤلفان بومی استان ایلام می‌توانند در تمام موضوعات و مؤلفان غیرایلامی با موضوع ایلام، تعداد ۲نسخه از کتاب خود را به دبیرخانه جایزه کتاب سال ارسال کنند، درباره شرایط و ضوابط این دوره تصریح کرد: کتاب باید دارای برگه اعلام وصول باشد و ملاک سال انتشار، شناسنامه کتاب است.

مسئول دبیرخانه چهرمین دوره جایزه کتاب سال ایلام با تاکید بر اینکه آثار منتشرشده مؤلفان و پدید آورندگان ایرانی و خارجی در حوزه ایلام شناسی، آثار مؤلفان و پدید آورندگان ایلامی در تمام حوزه‌ها، می بایست برای اولین‌بار در سال 1398 با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی چاپ شده باشند، ادامه داد: آثار در سه گروه تالیف، ترجمه و احیاء متون بررسی خواهد شد.

شورای سیاستگذاری چهارمین دوره جایزه کتاب سال استان ایلام از عمران خودآموز به عنوان رییس ،یونس قیطانی معاون امور فرهنگی و رسانه ای، جانشین،منصور محبی کارشناس چاپ و نشر اداره کل،عضو، ملوک هاشمی مدیر موسسه فرهنگی هنری اقلیم هشت ایلام، عضو و مرتضی حاتمی نویسنده و روزنامه نگار ادبی ؛عضو تشکیل شده است./ح

 

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار