فرماندار شهرستان دره شهر گفت: بر اساس تصمیمات ستاد کرونای استان و شهرستان محدودیت‌های جدید در راستای کنترل ویورس کرونا در این شهرستان اعمال خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۲۰۵۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴ 26 October 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ کیانوش محمدنژاد در گفتگو خبرنگار ما اظهار داشت  : باتوجه به شرایط بحرانی کرونا در شهرستان دره شهر و بر اساس تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا از امروز شاهد اجرای محدودیت‌هایی در فعالیت صنوف و مشاغل پرخطر ، خواهیم بود.

وی گفت : دره شهر به عنوان یکی از 43 شهرستانی که دارای وضعیت قرمز کرونایی کشور است.

فهرست گروه‌های شغلی پر خطر تعطیل خواهند شد وتنها برخی صنوف با رعایت پروتکل ها مجاز می توانند ادامه فعالیت کنند .

وی بیان کرد: پیش‌بینی می‌شد که کرونا در موج سوم شدت بیشتری در شهرستان داشته باشد و در روزهای اخیر نیز شاهد سرریز شدن بیماران به بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان بوده‌ایم.

فرماندار شهرستان دره شهر با بیان اینکه مردم نسبت به دو مرحله اول رعایت ضوابط بهداشتی را جدی نگرفته‌اندگفت : عدم توجه شهروندان سبب موجب افزایش افراد مبتلا و همچنین افزایش آمار مرگ و میرهای ناشی از کرونا در شهرستان شده است.

محمد نژاد اظهار داشت : با اعمال محدودیت‌های کرونایی که ایجاد شده است در تلاش هستیم تا شاهد سیر نزولی آمار بیماری در سطح شهرستان باشیم.

فرماندار دره شهر گفت:از شهروندان درخواست داریم بخاطر حفظ جان خود و عزیزانشان نهایت همکاری را با ستاد کرونای شهرستان داشته باشند.

وی تصریح کرد : آنچه در ستاد کرونا شهرستان مصوب می شود تنها در راستای کاهشآمار وکنترل این ویروس است وقطعا با همکاری مردم نتایج مثبت آن محقق می شود./م

برچسب ها: محدودیت ، کرونا ، دره شهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار