به راستی آیا تمام مشکلات کشور با استیضاح ویا درخواست اعدام حسن روحانی رئیس جمهور قانونی کشور که رهبری حکم تنفیض آن را داده است حل خواهد شد ؟
کد خبر: ۹۱۲۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰ 26 October 2020

تابناک ایلام ،مجتبی کاور:: در ماه ها و روزهای اخیر شاهد اظهار نظرهای مختلفی از استیضاح گرفته تا درخواست ، اعدام از زبان سیاسیون ونمایندگان مجلس شورای اسلامی وبرخی ائمه جمعه در فضای سیاسی کشوری که در سایه تحریم است در صدر رسانه ها داخلی وخارجی است و همه بردولت حسن روحانی وتیم همراه وی می تازند تا توانسته باشند در ماه های پایانی دولت دوزادهم در جامعه نابسمان خودی نشان دهند که ما صدای مردم هستیم.

فارغ از اینکه این جماعت تنها به دنبال سیاسی کاری و فشار مضاعف داخلی در کنار تحریم های خارجی بر ملت و کشور هستند تا بحران ها و چالش های دولت را بیش از بیش بیشتر کنند که این رفتار برخلاف مش مجلس انقلابی است !

به راستی آیا تمام مشکلات کشور با استیضاح و یا درخواست اعدام حسن روحانی رئیس جمهور قانونی کشور که رهبری حکم تنفیض آن را داده است حل خواهد شد ؟ این سوالی است که باید نمایندگان انقلابی دنا پلاس سوار با حقوق های نجومی وبرخی از ائمه جمعه کشورپاسخ بدهند! آیا نمایندگانی که بیش از پنج ماه از دوره نمایندگی آنها گذشته تا کنون مصوبه و یا لایحه ای که در راستای کمک به شرایط کنونی کشور و حل مشکلات موجود کشور باشد برای برون رفت به دولت ارائه داده اند ! مگر نه شما نمایندگان انقلابی دغدغه انقلاب وخدمت به مردم را دارید ! پس چرا به جای خدمت به مردم وانقلاب که دشمن حریص علاوه بر تحریم های پی درپی وفشار رسانه ای ؛ شما تنها به دنبال تسویه سیاسی وحزبی خود هستید که دولت را مسئول تمام نابسامانی ها تلقی کنید فارغ از از اینکه به گفته برخی از نمایندگان کسانی در سایه تصمیم گیر هستند !

ای کاش شما نمایندگان انقلابی تصمیم گیران در سایه که کوچیکتر شدن سفره های مردم ، نابسامانی اجتماعی ، فقر ،طلاق وبیکاری را برای کشور به ارمغان آورده اند را به مردم معرفی کنید نه اینکه انگشت اتهام ونا کار آمدی را به سوی دولت نشانه ببرید و تصمیم گیران در سایه با خیال راحت و در کمال آسایش وآرامش اهداف وبرنامه های خود را پیاده کنند و شما هم صدا دولت را به چالش بکشید !

قانون شرح وظایف همه قو ا را مشخص کرده است ودر عجب هستیم که رئیس مجلس که حوزه اختیارات آن کاملا شخص است به جای چاره اندیشی وکمک به دولت در راستای حل مشکلات موجود که بخشی ناشی از کار شکنی داخلی است در کنار دولت باشد از بوجه عمومی سفر های پوپولیستی خود را دنبال می کند بدون اینکه توجهی به وضعیت موجود کشور ومعیشت جامعه داشته باشد !

یا اینکه قوه قضایه که باید با کارشکنان برخورد کند دولت را مسئول نابسامانی فعلی کشور مورد نقد قرار می دهد ؟اگرمجلس به عنوان یک نهاد قانون گذار وقوه قضایه به عنوان یک نهاد برخورد کننده با مفسدین و اخلاگران قانون حدود واختیارات آنها را نیز مشخص کرده دولت را یاری کنند قطعا شرایط مناسب تر شدن شرایط در کشور خواهیم بود هر چند برخورد قوه قضاییه با برخی از مفسدان اقتصادی قابل تقدیراست .

آنچه که در شرایط کنونی نیاز جامعه بحران زده سیاسی ، اجتماعی واقتصادی کشور ما است همدلی ووحدت رویه است که باید دستور کار مسئولان باشد موضوعی که متاسفانه بسیاری از سیاسیون ما از آن غافل شده اند و راه ، مش سیاسی خود را بدون توجه به شرایط موجود دنبال می کنند که این رویه بسیار خطر ناک است چرا که نظام و انقلاب ما بر گرفته از مکتب دین اسلام  ورشادت های شهدا و امام شهد ا است و قطعا اگر این رویه پیش برود شاهد آسب جدی و عمیق در جامعه خواهیم بود بدون شک اظهار نظر ها و تنش های داخلی نه تنها مشکلات موجود را حل نخواهد کرد بلکه چالش های درونی بیشتر خواهد چیزی که هدف و خواست دشمن است !

دولت حسن روحانی برگرفته از رای و خواست و اراده عمومی مردمی است که با رای خود وی را انتخاب کردند انتخابی که باید تا پایان ماموریت کاری وی که قانون ورای مردم مشخص کرده است ادامه پیدا کند ونباید نماینده مجلس ویا اشخاص سیاسی که پشتوانه رای اکثریت جامعه را ندارند بخواهند درخواست اعدام رییس جمهور را داشته باشند !

آنچه که در مجلس انقلابی کاملا مشهود است ، برخی از نمایندگان مجلس یازدهم در تلاش هستند که طرح استیضاح رئیس جمهور را پیش ببرند که این امر نتها کمکی به وضعیت معیشتی و سیاسی کشور نمی کند بلکه کشور را به لبه پرتگاه می کشاند آن هم توسط مجلس انقلابی که باید در راستای منافع و مصالح کشور تلاش کند نه مصالح سیاسی و حزبی خود که بسیار خطر ناک است !

بدون شک دولت حسن روحانی در مدت زمام داری خود بر کشور تلاش های فروانی کرده ، تا مشکلات خارجی وتحریم ها برداشته شوند ولی متاسفانه کارشکنی وسیاسی کاری عده ای در داخل کشور سب شده که برنامه های دولت به بن بست برسد و قطعا نقد هایی بر عملکرد دولت هم وجود دارد ولی در شرایط کنونی باید همه در کنار دولت باشیم نه در مقابل دولت چرا که اگر روند تنش به این رویه که شیب آن درکشور تند تر شده است قطعا مردم از مجلس ودولت عبور خواهند کرد ./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار