نماینده حوزه جنوب ایلام:
نماینده حوزه جنوب ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: خط انتقال گاز به سمت میمه و پهله ۸۰ کیلومتر است که ۴۵ کیلومتر مربوط به بخش سراب میمه و ۳۵ کیلومتر مربوط به بخش زرین آباد است.
کد خبر: ۹۱۴۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰ 07 November 2020

به گزارش تابناک ایلام، بهزاد علیزاده  افزود: پیمانکاران هم اکنون در این طرح مشغول کار هستند و در این بازدید نیز تاکید لازم در راستای تسریع در اتمام این پروژه بعمل آمد.

وی ابراز امیدواری کرد: تا زمستان بخش سراب میمه از نعمت گاز خانگی برخوردار شود و بخش زرین آباد نیز تا پایان سال به گاز خانگی متصل شود و کار علمک گذاری در شهر پهله و روستاهای آن در آذرماه سال جاری شروع می شود.

نماینده مردم حوزه جنوب ایلام در مجلس شورای اسلامی به ۱۵۰ هکتار باغات میمه اشاره کرد و افزود: تفکیک آب فاضلاب از آب باغات از جمله موضوعاتی است که بررسی شد.

علیزاده به طرح توسعه باغات میمه در سطح ۱۵۰ هکتار دیگر هم اشاره کرد و گفت: با تکمیل مراحل مطالعات و تامین آب شاهد توسعه باغات در این بخش با توجه به نقش آن در معیشت و اقتصاد منطقه خواهیم بود.

وی از جذب کمک های بلاعوض به شهرداری ها هم خبر داد و اظهار داشت: استقرار ادارات در بخش سراب میمه و تکمیل ساختمان بخشداری این بخش و پیگیری راه اندازی شرکت آاب معدنی در سراب میمه از دیگر مطالباتی است پیگیری می شوند.

وی خواستار ایجاد کارخانه آسفالت و سنگ شکن با همکاری شهرداری پهله و میمه شد و افزود: این کار علاوه بررفع مشکلات منطقه منبع درآمدی خوبی برای شهرداری ها هم خواهد داشت.

نماینده مردم حوزه انتخابیه جنوب ایلام در مجلس شورای اسلامی به پیگیری برای رفع مشکلات جاده چمسرخ هم اشاره و گفت: مسئولان استان و وزارت راه مصمم هستند با پیوست مجدد این طرح در بودجه ۱۴۰۰ و اجرای ماده ۲۳ این پروژه در یک فرصت زمانی قابل قبول بهره برداری شود و ۴۲ کیلومتر باقی مانده آن به مشخصات راه اصلی ارتقا یابد./ع

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار