رییس بیمارستان شهدا دهلران
رییس بیمارستان شهدا دهلران گفت: از ابتدای مهر ماه تاکنون ۱۲۰ مورد مبتلا به کرونا در بیمارستان شهدا بستری شده است.
کد خبر: ۹۱۶۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳ 15 November 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ اردشیر احمدی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: با توجه به شرایط کنونی و شیوع ویروس کرونا و افزایش آمار مبتلایان در این شهرستان، بخش ایزوله کرونا به ظرفیت 24 تخت به 50تخت افزایش یافته است.

وی تصریح کرد : انتظار است شهروندان با ماندن در منزل و رعایت پروتکل های بهداشتی هم به سلامت خود وهم به کادر درمان کمک کنند.

رئیس بیمارستان شهدا افزود :با تلاش مجموعه همکاران ما در بیمارستان پذیرش بیماران مبتلا به کرونا در این بیمارستان انجام می شودتعداد دو متخصص داخلی و شش نفر پرستار طرحی جذب شده است.

احمدی گفت : تاکنون 20میلیارد ریال تجهیزات و وسایل پزشکی به بیمارستان شهدای این شهرستان اختصاص یافت.

وی گفت : این اعتبار برای تامین دستگاه های پزشکی و بیمارستانی در شهرستان دهلران اختصاص یافت که گامی مهم در جهت رفع نیازمندی ها بخصوص در این شرایط سخت محسوب می شود.

رئیس بیمارستان شهدا دهلران افزود : با پیگیری ها و رایزنی با ریاست محترم دانشگاه و معاونت محترم درمان و با عنایت ویژه مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان تعداد ۶ دستگاه ونتیلاتور( دستگاه تنفس مصنوعی) ، یک دستگاه بای پپ،یک دستگاه ماشین بیهوشی، یک دستگاه سونوگرافی ثابت ،۲۵ عدد سیلندر اکسیژن ۵۰ لیتری، نصب تعداد ۲۰ عدد ماتومتر اکسیژن به این بیمارستان اختصاص یافته است ./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار