رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: همزمان با اجرای این طرح، جریمه 2 برابری موتورسیکلت های توقیفی رسوبی (جریمه دیرکرد) بخشیده شده و مالکان یا متصرفان موتورسیکلت ها تنها باید اصل جریمه را پرداخت کنند.
کد خبر: ۹۱۶۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰ 15 November 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ کهزادی اظهار داشت : با اقداماتی که انجام گرفته افراد می توانند برای ترخیص موتورسیکلت ها از شیوه پرداخت اقساطی نیز استفاده کنند به شرط آنکه کل مبلغ جریمه را در طول یک سال تسویه کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان یادآور شد: برابر تدابیر اتخاذ شده این طرح با رعایت تمامی شیوه نامه های بهداشتی اجرایی می شود، از طرفی تمهیداتی پیش بینی شده که ساعت کار دفاتر پلیس+۱۰ از ۱۴ به ۱۶ افزایش یافته و پارکینگ ها نیز ملزم هستند تا آخرین فرد مراجعه کننده در ساعات کاری را پذیرش کرده و به آنان ارائه خدمات کنند.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به محدود بودن زمان اجرای این طرح، بیان داشت: اگر طی 2 ماه موتورسیکلت های رسوبی ترخیص نشوند این موتورها به منزله موتورهای بلاصاحب فروخته خواهد شد و طی 6 ماه مبلغ آن قابل عودت به مالک خواهد بود و پس از آن به نفع بیت المال هزینه خواهد شد./م

برچسب ها: طرح ترافیک ، جریمه ، بخشش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار