نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌ شرقی با صدور پیامی از خدمات جهادی نوجوان‌ترین فرمانده کشور و مردم استان ایلام تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۹۱۶۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰ 15 November 2020

 به گزارش تابناک ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با صدور پیامی خطاب به مهرشاد سهیلی نوجوان‌ترین فرمانده کشور و مردم استان ایلام از خدمات ارزشمند و شبانه‌روزی وی تقدیر کرد.

متن کامل پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مطالعه درباره استان ایلام؛ سرزمینی محصور در میان دره‌ها و کوه‌‌ها با تاریخ و تمدنی غنی، مملو از ناگفته‌‌های بسیار از تاریخ هزاران ساله، ما را با مردمان دلیر کرد و لر و عرب ایران سربلند آشنا می‌کند.

مردمانی که تاریخ گواه میهن دوستی، فداکاری، ایثار، بلند همتی و ژرف اندیشی آنان است.

مردان مرد و زنان عفیف خطه قهرمان ایلام، فرزندانی را تربیت و تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است که هنوز بوی پیراهن خونین‌شان از کتاب قطور حماسه‌ها بر مشام می‌رسد و نام پرآوازه آن‌ها آبرو و عزت این سرزمین سرافراز است.

فرزندی از همین تبار که 15 سال بیشتر ندارد با لبیک به امر مولا و مقتدای خود و رهبر معظم انقلاب، جهاد در جبهه فرهنگی را رسالتی برای رسیدن به قله آرمان‌های نسل دفاع از میهن و ناموس می‌داند و در این مسیر حرکت می‌کند.

نوجوان عزیز ایلامی که داستانی شنیدنی از اراده‌های خستگی ناپذیرش در مسیر تعالی فرهنگ منطقه موسیان شهرستان دهلران استان ایلام دارد و آتش به اختیار و با تاسی از نام مبارک آقا صاحب الزمان موسسه‌ای بنام حضرت مهدی( عج) بنا کرده تا فعل خواستن را در توانستن‌ها معنا کند.

با تبریک به خانواده این فرزند عزیزمان مهرشاد سهیلی و با تبریک به استان دلاور ایلام، سربلندی تمامی نوجوانان و جوانان دغدغه مند در حوزه فرهنگ خصوصا این نوجوان پرتلاش را در سایه توجهات حضرت بقیه‌الله العظم امام زمان( عج) و در پرتو رهمنودهای حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای( مدظله‌العالی) از درگاه خداوند منان مسئلت دارم./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار