فرمانده انتظامی استان ایلام از انهدام چهار باند قاچاق سلاح غیرمجاز در ایلام خبر داد و گفت: ۱۵ نفر از اعضای این باندها دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.
کد خبر: ۹۱۶۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۰ 15 November 2020

 به گزارش تابناک ایلام، سردار نورعلی یاری اظهار کرد: به منظور تحقق امنیت پایدار، ماموران انتظامی استان به صورت شبانه روز در حال تلاش هستند.

وی افزود: با انجام کار اطلاعاتی، تلاش شبانه روزی و اشرافیت اطلاعاتی از ابتدای امسال تا کنون چهار باند قاچاق سلاح غیر مجاز شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی این باندها متلاشی و ۱۵ نفر از اعضای آنان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه متهمان دستگیر شده در راستای مطالبه به حق مردم با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شده‌اند، گفت: اراذل و اوباش و قاچاقچیان سلاح غیرمجاز بدانند که هیچ جای امنی برای اقدامات مجرمانه آنان در استان وجود ندارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به افزایش هفت درصدی کشف سلاح و مهمات غیرمجاز نسبت به مشابه سال قبل در استان اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال تا کنون بیش از ۴۰۰ قبضه سلاح جنگی و شکاری فاقد مجوز قانونی کشف شده است.

یاری یادآور شد: در چند روز گذشته و در یک کار اطلاعاتی، ماموران انتظامی شهرستان هلیلان از یک دستگاه خودروی سمند که به طرز ماهرانه‌ای ۲۶ سلاح را در خودرو جاسازی کرده بود کشف و یک متهم را دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی دادند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار